Βροχή με το τουλούμι έφαγε ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο στο Παρίσι.
Η βροχή ήταν τεχνητή, γιατί έτσι προέβλεπε το σενάριο διαφημιστικού σποτ που γύρισε ο διάσημος ηθοποιός για χάρη μιας κινεζικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών.
Η Guandong OPPO πλήρωσε
πέντε εκατομμύρια δολάρια τον Αμερικανό ηθοποιό για να γίνει το πρόσωπο της καμπάνιας αυτής, καθώς ο Λίο είναι από τα πιο αγαπητά και δημοφιλή πρόσωπα της παγκόσμιας showbiz στην Κίνα.
Στη διάρκεια των γυρισμάτων, που έγιναν πριν από μερικές ημέρες στην Πόλη του Φωτός, είχε μαζευτεί πλήθος κόσμου κοντά στον Πύργο του Άιφελ για να δουν από κοντά τον διάσημο ηθοποιό εν δράσει...