https://4.bp.blogspot.com/-776heEvjeJI/VpfilIweC0I/AAAAAAACBWc/_q4E-nZ5axI/s246/The_biggest_Greek_flag_in_the_World_720p_-Segment_.gif

Tuesday, October 18, 2011

Θεωρίες έλεγχος του νου και τεχνικές που χρησιμοποιούνται από ΜΜΕ



Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι το πιο ισχυρό εργαλείο που χρησιμοποιείται από την άρχουσα τάξη για να χειραγωγήσουν τις μάζες. Είναι τα σχήματα και φόρμες γνώμες και στάσεις και να ορίζει τι είναι φυσιολογικό και αποδεκτό. 
Αυτό το άρθρο εξετάζει τη λειτουργία των μέσων μαζικής ενημέρωσης με τις θεωρίες των μεγάλων στοχαστών του, τη δομή εξουσίας του και τις τεχνικές που χρησιμοποιεί, προκειμένου να κατανοήσουν τον πραγματικό ρόλο τους στην κοινωνία.

Τα περισσότερα από τα άρθρα σχετικά με αυτό το site συζητούν συμβολισμό απόκρυφη βρέθηκε σε αντικείμενα του λαϊκού πολιτισμού. Από τα άρθρα αυτά προκύπτουν πολλά εύλογα ερωτήματα σχετικά με τους σκοπούς αυτών των συμβόλων και τα κίνητρα αυτών που τα τοποθετήσετε εκεί, αλλά είναι αδύνατο για μένα να παράσχουν ικανοποιητικές απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά, χωρίς να παραπέμπουν σε πολλές άλλες έννοιες και γεγονότα. Έχω ως εκ τούτου αποφάσισα να γράψω αυτό το άρθρο για τον εφοδιασμό της θεωρητικής και μεθοδολογικής υπόβαθρο των αναλύσεων που παρουσιάζονται σε αυτό το site καθώς και την εισαγωγή τους κύριους μελετητές της στον τομέα της μαζικής επικοινωνίας. Μερικοί άνθρωποι διαβάζουν τα άρθρα μου και νομίζω ότι λέω "η Lady Gaga θέλει να ελέγχει τα μυαλά μας». Αυτό δεν συμβαίνει. Είναι απλά ένα μικρό μέρος του τεράστιου συστήματος που είναι τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Προγραμματισμός Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης τα μέσα μαζικής ενημέρωσης έντυπα σχεδιαστεί για να φτάσετε στο μεγαλύτερο δυνατό κοινό. Περιλαμβάνουν τηλεόραση, ταινίες, ραδιόφωνο, εφημερίδες, περιοδικά, βιβλία, αρχεία, τα βιντεοπαιχνίδια και το διαδίκτυο. Πολλές μελέτες έχουν διεξαχθεί στον προηγούμενο αιώνα για τη μέτρηση των επιπτώσεων των μέσων μαζικής ενημέρωσης σχετικά με τον πληθυσμό, προκειμένου να ανακαλύψουν τις καλύτερες τεχνικές για να το επηρεάσει. Από τις μελέτες προέκυψε η επιστήμη της επικοινωνίας, η οποία χρησιμοποιείται στο μάρκετινγκ, δημόσιες σχέσεις και την πολιτική. Η μαζική επικοινωνία είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για να ασφαλίσει τη λειτουργικότητα ενός μεγάλου δημοκρατία? Είναι επίσης ένα απαραίτητο εργαλείο για μια δικτατορία. Όλα εξαρτώνται από τη χρήση του.
Στον πρόλογο 1958 για έναν γενναίο νέο κόσμο , Aldous Huxley σκιαγραφεί μια μάλλον ζοφερό πορτρέτο της κοινωνίας. Πιστεύει ότι ελέγχεται από μια «απρόσωπη δύναμη», μια άρχουσα ελίτ, η οποία χειρίζεται ο πληθυσμός χρησιμοποιώντας διάφορες μεθόδους.
«Απρόσωπες δυνάμεις τις οποίες δεν έχουμε σχεδόν κανένα έλεγχο φαίνεται να πιέζει όλους μας προς την κατεύθυνση της Brave New Worldian εφιάλτης? Και αυτή η απρόσωπη πιέζει γίνεται συνειδητά επιταχύνεται από τους εκπροσώπους των εμπορικών και πολιτικών οργανώσεων που έχουν αναπτύξει μια σειρά νέων τεχνικών για την χειρισμό, προς το συμφέρον ορισμένων μειονοτήτων, τις σκέψεις και τα αισθήματα των μαζών ".
- Aldous Huxley, Πρόλογος για έναν γενναίο νέο κόσμο
Δυσοίωνες προοπτικές του δεν είναι μια απλή υπόθεση ή μια παρανοϊκή αυταπάτη. Είναι ένα τεκμηριωμένο γεγονός, στις περισσότερες σημαντικές μελέτες του κόσμου για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Εδώ είναι μερικά από αυτά:

Elite Στοχαστές

Walter Lippmann

Walter Lippmann, ένας Αμερικανός πνευματική, συγγραφέας και δύο φορές το βραβείο Πούλιτζερ νικητής έφερε στο προσκήνιο ένα από τα πρώτα έργα που αφορούν τη χρήση των μέσων μαζικής ενημέρωσης στην Αμερική. Στην κοινή γνώμη ( 1922), σε σύγκριση Lippmann τις μάζες σε ένα "μεγάλο θηρίο» και «αμηχανία αγέλης» που έπρεπε να καθοδηγείται από ένα διοικητικό τάξη.Περιέγραψε την κυρίαρχη ελίτ ως « μια εξειδικευμένη κατηγορία των οποίων τα συμφέροντα θα ξεπεράσουν το τόπο. "Αυτή η κατηγορία αποτελείται από ειδικούς εμπειρογνώμονες, και γραφειοκράτες. Σύμφωνα με Lippmann, οι εμπειρογνώμονες, οι οποίοι συχνά αναφέρονται ως «ελίτ», είναι να είναι μια μηχανή της γνώσης που παρακάμπτει το κύριο ελάττωμα της δημοκρατίας, το αδύνατο ιδανικό της «omnicompetent πολίτη." Το ποδοπάτημα και θορυβώδης "αμηχανία αγέλη» έχει αποστολή: να είναι « τα ενδιαφερόμενα θεατές της δράσης », δηλαδή δεν τους συμμετέχοντες. Η συμμετοχή είναι το καθήκον του "ο υπεύθυνος άνθρωπος", το οποίο δεν είναι το κανονικό πολίτη.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης και προπαγάνδας είναι λοιπόν τα μέσα που πρέπει να χρησιμοποιείται από την ελίτ να αποφανθεί το κοινό χωρίς σωματικού καταναγκασμού. Μια σημαντική έννοια που υποβλήθηκε από Lippmann είναι η «κατασκευή της συναίνεσης», η οποία είναι, εν ολίγοις, η χειραγώγηση της κοινής γνώμης να δεχτεί ατζέντα της ελίτ. Κατά τη γνώμη Lippmann ότι το ευρύ κοινό δεν είναι κατάλληλο για τον λόγο και να αποφασίσει για σημαντικά θέματα. Είναι επομένως σημαντικό για την ελίτ των επιλογών "για το καλό της» και στη συνέχεια να πωλούν τις αποφάσεις αυτές για τις μάζες.
"Το γεγονός ότι η κατασκευή της συναίνεσης είναι σε θέση να βελτιώσεις μεγάλη κανείς, νομίζω, αρνείται. Η διαδικασία με την οποία να προκύψει κοινή γνώμη είναι σίγουρα δεν είναι λιγότερο περίπλοκα από ό, τι έχει εμφανιστεί σε αυτές τις σελίδες, και τις ευκαιρίες χειραγώγησης ανοιχτή σε όποιον καταλαβαίνει η διαδικασία είναι αρκετά απλή. ως αποτέλεσμα της ψυχολογικής έρευνας, σε συνδυασμό με τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας, την πρακτική της δημοκρατίας έχει μετατραπεί σε μια γωνία. Μια επανάσταση, απείρως πιο σημαντική από κάθε μετατόπιση της οικονομικής εξουσίας. Υπό την επίδραση της προπαγάνδας, όχι κατ 'ανάγκη την απαίσια σημασία της λέξης και μόνο, το παλιό σταθερές της σκέψης μας έχουν γίνει μεταβλητές. Δεν είναι πλέον δυνατόν, για παράδειγμα, να πιστεύουν στην αρχική δόγμα της δημοκρατίας? Ότι οι γνώσεις που απαιτούνται για τη διαχείριση των ανθρώπινων υποθέσεων έρχεται αυθόρμητα από την ανθρώπινη καρδιά. Εκεί που ενεργεί για τη θεωρία αυτή θα εκτεθούμε σε αυταπάτη, και σε μορφές πειθούς που δεν μπορεί να ελέγξει. Έχει αποδειχθεί ότι δεν μπορούμε να στηριχθεί η διαίσθηση, η συνείδηση, ή τα ατυχήματα των περιστασιακά γνώμη, αν θέλουμε να αντιμετωπίσουμε με τον κόσμο πέρα από την προσιτότητά μας. "-Walter Lippmann, η κοινή γνώμη
Θα μπορούσε να είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι Lippmann είναι ένας από τους ιδρυτές του Συμβουλίου Εξωτερικών Σχέσεων (CFR), με τη μεγαλύτερη επιρροή εξωτερική πολιτική δεξαμενή σκέψης στον κόσμο. Το γεγονός αυτό πρέπει να σας δώσει μια μικρή γεύση από την κατάσταση μυαλού της ελίτ σχετικά με τη χρήση των μέσων μαζικής ενημέρωσης.
«Πολιτική και οικονομική εξουσία στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι συγκεντρωμένη στα χέρια μιας" ελίτ "που ελέγχει τους περισσότερους από εμάς με βάση πολυεθνικές εταιρείες, μεγάλες μέσων επικοινωνίας, με τη μεγαλύτερη επιρροή θεμέλια, μεγάλα ιδιωτικά πανεπιστήμια και οι περισσότερες δημόσιες επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας.Ιδρύθηκε το 1921, το Συμβούλιο των Εξωτερικών Σχέσεων αποτελεί το βασικό σύνδεσμο μεταξύ των μεγάλων εταιρειών και την ομοσπονδιακή κυβέρνηση. Έχει ονομάζεται "σχολείο για πολιτικούς» και «έρχεται κοντά στην ύπαρξη ενός οργάνου για το τι C. Wright Mills έχει χαρακτηρίσει την ελίτ εξουσίας - μια ομάδα ανδρών, ανάλογες προς το συμφέρον και τις προοπτικές διαμόρφωσης γεγονότα από άτρωτοι θέσεις πίσω από τις σκηνές. Η δημιουργία του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών ήταν το έργο του Συμβουλίου, καθώς και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Παγκόσμια Τράπεζα ".
- Steve Jacobson, έλεγχος του νου στις Ηνωμένες Πολιτείες
Μερικά σημερινά μέλη του ΚΠΑ περιλαμβάνουν David Rockefeller, Ντικ Τσένι, ο Μπαράκ Ομπάμα, Χίλαρι Κλίντον, μέγα-εκκλησία πάστορας Rick Warren και την CEOs μεγάλων εταιρειών, όπως η CBSη Nike , η Coca-Cola και Visa .

Carl Jung

Ο Carl Jung είναι ο ιδρυτής της αναλυτικής ψυχολογίας (γνωστή επίσης ένα γιουνγκιανήςψυχολογίας), η οποία τονίζει την κατανόηση της ψυχής εξερευνώντας τα όνειρα, την τέχνη, τη μυθολογία, τη θρησκεία, τα σύμβολα και τη φιλοσοφία. Η ελβετική θεραπευτής είναι η αιτία πολλών ψυχολογικών εννοιών που χρησιμοποιούνται σήμερα, όπως το αρχέτυπο, το Συγκρότημα, το Πρόσωπο, ο εσωστρεφής / Εξωστρεφής και συγχρονικότητα. Ήταν πολύ επηρεαστεί από την απόκρυφη υπόβαθρο της οικογένειάς του. Carl Gustav, ο παππούς του, ήταν ένας άπληστος Τέκτων (ήταν Grand Master) και Jung ο ίδιος ανακάλυψε ότι ορισμένοι από τους προγόνους του ήταν Ροδόσταυροι. Αυτό μπορεί να εξηγήσει το μεγάλο ενδιαφέρον του στην ανατολική και δυτική φιλοσοφία, την αλχημεία, την αστρολογία και συμβολισμός. Ένα από τα πιο σημαντικά (και παρεξηγημένη) ιδέα του ήταν το Συλλογικό Ασυνείδητο .
"Διατριβή μου, λοιπόν, έχει ως εξής: Εκτός από την άμεση συνείδησή μας, η οποία είναι μια εντελώς προσωπικό χαρακτήρα και οι οποίες πιστεύουμε ότι είναι η μόνη εμπειρική ψυχή (ακόμα κι αν καρφί για το προσωπικό ασυνείδητο ως παράρτημα), υπάρχει ένα δεύτερο ψυχικό σύστημα μιας συλλογικής, καθολική, και απρόσωπη φύση η οποία είναι ίδια σε όλα τα άτομα. Αυτό το συλλογικό ασυνείδητο δεν αναπτυχθεί μεμονωμένα αλλά είναι κληρονομική. Αποτελείται από προϋπάρχουσες μορφές, τα αρχέτυπα, το οποίο μπορεί μόνο να γίνει συνείδηση ​​και κατά δεύτερο λόγο που δίνουν οριστική μορφή σε ορισμένες ψυχικές περιεχόμενο ".
- Ο Carl Jung, Η έννοια του συλλογικού ασυνειδήτου
Το συλλογικό ασυνείδητο αποκαλυφθεί μέσα από την ύπαρξη παρόμοιων συμβόλων και μυθολογικές μορφές σε διάφορους πολιτισμούς. αρχέτυπα σύμβολα φαίνεται να ενταχθούν στο συλλογικό υποσυνείδητο μας, και, όταν εκτίθενται σε αυτά, έχουμε αποδείξει φυσική έλξη και γοητεία. Απόκρυφη σύμβολα μπορεί να ασκήσει ως εκ τούτου έχει μεγάλο αντίκτυπο για τους ανθρώπους, ακόμα και αν πολλά άτομα δεν ήταν ποτέ προσωπικά εισαχθεί στο εσωτερικό νόημα του συμβόλου. Μαζική στοχαστές μέσα ενημέρωσης, όπως ο Edward D. Bernays, που βρέθηκαν σε αυτήν την έννοια ένας πολύ καλός τρόπος για να χειραγωγήσουν την προσωπική και συλλογικό ασυνείδητο του κοινού.

1955 καλύπτουν το περιοδικό Time που χαρακτηρίζει τον Carl Jung.Φαίνεται λίγο σαν το Avatar, έτσι δεν είναι;

Edward Bernays

Edward Bernays θεωρείται ότι είναι ο «πατέρας των δημοσίων σχέσεων» και χρησιμοποιούνται έννοιες που ανακαλύφθηκε από τον θείο του Σίγκμουντ Φρόιντ για να χειραγωγήσουν το κοινό χρησιμοποιώντας το υποσυνείδητο. Μοιράστηκε άποψη Walter Lippmann του γενικού πληθυσμού λαμβάνοντας υπόψη το παράλογο και με την επιφύλαξη της «ένστικτο της αγέλης». Κατά την άποψή του, οι μάζες πρέπει να χειραγωγείται από μια αόρατη κυβέρνηση να ασφαλίσει την επιβίωση της δημοκρατίας.
«Η συνειδητή και έξυπνη χειραγώγηση των οργανωμένων συνηθειών και απόψεις των μαζών είναι ένα σημαντικό στοιχείο στη δημοκρατική κοινωνία. Αυτοί που χειρίζονται αυτό το αόρατο μηχανισμό της κοινωνίας αποτελούν αόρατη κυβέρνηση, η οποία είναι η αληθινή δύναμη απόφαση της χώρας μας.
Είμαστε διέπονται, είναι μορφοποιημένα τα μυαλά μας, τα γούστα μας διαμορφώνεται, τις ιδέες μας πρότεινε, σε μεγάλο βαθμό από τους άνδρες που δεν έχουν ακούσει ποτέ. Αυτή είναι μια λογική συνέπεια του τρόπου με τον οποίο δημοκρατική κοινωνία μας είναι οργανωμένη. Τεράστιους αριθμούς των ανθρώπων πρέπει να συνεργάζονται με αυτόν τον τρόπο για να μπορέσουν να ζήσουν μαζί ως μια εύρυθμη κοινωνία.
Αόρατοι κυβερνήτες μας είναι, σε πολλές περιπτώσεις, αγνοούν την ταυτότητα των συναδέλφων τους στο εσωτερικό του υπουργικού συμβουλίου ".
- Edward Bernays, Προπαγάνδα
Πρωτοπόροι εκστρατείες μάρκετινγκ Bernay άλλαξε ριζικά τη λειτουργία της αμερικανικής κοινωνίας. Δημιούργησε βασικά «καταναλωτισμός», δημιουργώντας μια κουλτούρα όπου οι Αμερικανοί που αγοράζονται για την ευχαρίστηση αντί της αγοράς για την επιβίωση. Για το λόγο αυτό, θεωρήθηκε από το περιοδικό Life να είναι στο Top 100 πιο σημαίνοντες Αμερικανοί του 20ου αιώνα.

Harold Lasswell

Το 1939-1940, το Πανεπιστήμιο του Σικάγο ήταν ο οικοδεσπότης μιας σειράς μυστικών σεμινάρια σχετικά με τις ανακοινώσεις. Αυτά τα think tanks χρηματοδοτήθηκαν από το Ίδρυμα Ροκφέλερ και συμμετέχουν τα πιο γνωστά ερευνητές στους τομείς των επικοινωνιών και κοινωνιολογικές μελέτες.Ένας από αυτούς τους μελετητές ήταν Χάρολντ Lasswell, ο κορυφαίος Αμερικανός πολιτικός επιστήμονας και επικοινωνιών θεωρητικός, που ειδικεύονται στην ανάλυση της προπαγάνδας. Ήταν επίσης της γνώμης ότι μια δημοκρατία, μια κυβέρνηση που κυβερνιέται από το λαό, δεν θα μπορούσε να διατηρηθεί χωρίς μια εξειδικευμένη ελίτ διαμόρφωση και χύτευση της κοινής γνώμης μέσω της προπαγάνδας.
Σε του Εγκυκλοπαίδεια των Κοινωνικών Επιστημών, Lasswell εξήγησε ότι όταν ελίτ δεν διαθέτουν κατάλληλες δύναμη να εξαναγκάσει την υπακοή, την κοινωνική διαχειριστές πρέπει να στραφούν σε " μια εντελώς νέα τεχνική του ελέγχου, σε μεγάλο βαθμό μέσω της προπαγάνδας . "Πρόσθεσε το συμβατικό δικαιολογία: πρέπει να αναγνωρίσουμε την" η άγνοια και η βλακεία [της] ... οι μάζες και να μην υποκύψει σε δημοκρατικές δογματισμούς για τους άνδρες είναι οι καλύτεροι κριτές των δικών τους συμφερόντων . "
Lasswell μελετηθεί εκτενώς στον τομέα της ανάλυσης περιεχομένου, προκειμένου να κατανοήσουν την αποτελεσματικότητα των διαφορετικών τύπων της προπαγάνδας. Στο δοκίμιό του περιεχόμενο της ανακοίνωσης , Lasswell εξήγησε ότι, προκειμένου να κατανοήσουν την έννοια ενός μηνύματος (δηλαδή μια ταινία, μια ομιλία, ένα βιβλίο, κ.λπ.), θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η συχνότητα με την οποία ορισμένα σύμβολα που εμφανίζονται στο μήνυμα , η κατεύθυνση στην οποία τα σύμβολα προσπαθούν να πείσουν τη γνώμη του κοινού, και η ένταση των χρησιμοποιούμενων συμβόλων.
Lasswell ήταν διάσημη για τα μέσα ενημέρωσης μοντέλο ανάλυσή του με βάση:
Ποιος (λέει) Τι (για) ποιον (in) Τι Channel (με) Τι Effect
Με αυτό το μοντέλο, Lasswell δείχνει ότι, προκειμένου να αναλύσουν σωστά ένα προϊόν μέσα μαζικής ενημέρωσης, πρέπει να δούμε ποιος παρήγαγε το προϊόν (οι άνθρωποι που διέταξε τη δημιουργία του),  ο οποίος ήταν το στόχο (το κοινό-στόχο) και ποια ήταν τα επιθυμητά αποτελέσματα της αυτό το προϊόν (να ενημερώσει, να πείσει, για την πώληση, κλπ.) για το κοινό.
Χρησιμοποιώντας ένα βίντεο Rihanna ως παράδειγμα, η ανάλυση θα ήταν ως εξής: ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ: Vivendi Universal? ΤΙ: pop καλλιτέχνη Rihanna? Με την οποία: οι καταναλωτές ηλικίας μεταξύ 9 και 25? ΤΙ CHANNEL: μουσικό βίντεο? Και τι επιπτώσεις: πώληση τον καλλιτέχνη, το τραγούδι της, την εικόνα της και το μήνυμά της.
Οι αναλύσεις του βίντεο και ταινίες με το άγρυπνο Πολίτη τόπος μεγάλη σημασία για το "ποιος είναι πίσω από« τα μηνύματα που ανακοινώνονται στο κοινό. Ο όρος "Illuminati" είναι συχνά χρησιμοποιείται για να περιγράψει αυτή τη μικρή ομάδα ελίτ κρυφά απόφαση των μαζών. Αν και ο όρος ακούγεται αρκετά διαστρεβλώνεται και συνωμοτικές, περιγράφει εύστοχα συγγένειες της ελίτ με μυστικές κοινωνίες και τις γνώσεις αποκρυφισμό. Ωστόσο, εγώ προσωπικά απεχθάνομαι τη χρήση του όρου «θεωρία συνωμοσίας» για να περιγράψουν αυτό που συμβαίνει στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Εάν όλα τα πραγματικά περιστατικά που αφορούν την ελιτίστικο χαρακτήρα του κλάδου είναι άμεσα διαθέσιμες στο κοινό, μπορεί ακόμα να θεωρηθεί ως "θεωρία συνωμοσίας";
Υπήρχε μια ποικιλία ιδεών απόψεις, γνώμες και στη λαϊκή κουλτούρα. Η ενοποίηση των εταιρειών μέσων μαζικής ενημέρωσης έχει, ωστόσο, παρήγαγε μια τυποποίηση της πολιτιστικής βιομηχανίας.Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί όλα τα τελευταία μουσική ακούγεται το ίδιο και όλες τις πρόσφατες ταινίες να φαίνονται το ίδιο; Το παρακάτω είναι μέρος της απάντησης:

Ιδιοκτησία των μέσων ενημέρωσης

Όπως απεικονίζεται στο παραπάνω γράφημα, ο αριθμός των εταιρειών που κατέχουν το μεγαλύτερο μέρος των αμερικανικών μέσων ενημέρωσης πήγαν 50-5 σε λιγότερο από 20 χρόνια.Εδώ είναι οι κορυφαίες εταιρείες εξελίσσεται σε όλο τον κόσμο και τα περιουσιακά στοιχεία που κατέχουν.
«Μια λίστα με τις ιδιότητες που ελέγχεται από την AOL Time Warner χρειάζονται δέκα δακτυλογραφημένες σελίδες λίστα 292 διακεκριμένες εταιρίες και θυγατρικές. Από αυτούς, οι είκοσι δύο είναι κοινοπραξίες με άλλες μεγάλες εταιρίες που συμμετέχουν σε διαφορετικό βαθμό με τα μέσα ενημέρωσης λειτουργίες. Οι εταίροι αυτοί περιλαμβάνουν 3Com, eBay, η Hewlett-Packard, η Citigroup, Ticketmaster, American Express, Homestore, Sony, Viva, η Bertelsmann, Polygram, και η Amazon.com. Μερικά από τα πιο γνωστά πλήρως ιδιοκτησίες της Time Warner περιλαμβάνει βιβλίο-of-the-Μήνας Λέσχη? Little, Brown εκδότες? HBO, με επτά κανάλια του? CNN? Επτά ειδικά και ξενόγλωσσων καναλιών? Runner Οδού? Warner Brothers Studios? Βάρος παρακολουθήσεων? Popular Science? και πενήντα δύο διαφορετικές δισκογραφικές εταιρίες ».- Ben Bagdikan, The New Media Monopoly
Η AOL Time Warner κατέχει:
  • 64 περιοδικά, συμπεριλαμβανομένων των Time, Life, Άνθρωποι, MAD Magazine και DC Comics
  • Warner Bros, New Line και ωραία χαρακτηριστικά Γραμμή στον κινηματογράφο
  • Περισσότερα από 40 δισκογραφικές εταιρείες όπως Warner Bros, Ατλαντικού και Elektra
  • Πολλά τηλεοπτικά δίκτυα, όπως η Παγκόσμια Τράπεζα Networks, HBO, Cinemax, TNT, Cartoon Network και του CNN
  • Madonna, Sean Paul, The White Stripes
Viacom κατέχει:
  • CBS, MTV, MTV2, UPN, VH1, Showtime, Nickelodeon, Comedy Central, TNN, CMT και BET
  • Paramount Pictures, Nickelodeon Movies, MTV Films
  • Blockbuster Βίντεο
  • 1.800 οθόνες σε θέατρα μέσω Famous Players
"Disney ιδιοκτησία μιας ομάδας χόκεϊ που ονομάζεται The Mighty Ducks του Αναχάιμ δεν αρχίζει να περιγράψει την απεραντοσύνη του βασιλείου. Χόλιγουντ είναι ακόμα συμβολική καρδιά του, με οκτώ στούντιο παραγωγής τους διανομείς ταινιών και: Walt Disney Pictures, Touchstone Pictures, Miramax, Buena Vista Home Video, Buena Vista Home Entertainment, Buena Vista International, Hollywood Pictures, και Caravan Pictures.
Η Walt Disney Company ελέγχει οκτώ αποτυπώματα σπίτι βιβλίο κάτω από την Walt Disney Company Book Publishing και ABC Publishing Group? Δεκαεπτά περιοδικά? Το τηλεοπτικό δίκτυο ABC, με δέκα ανήκει και λειτουργεί σταθμούς της δικής του, συμπεριλαμβανομένου στις πέντε κορυφαίες αγορές? Τριάντα ραδιοφωνικούς σταθμούς, συμπεριλαμβανομένων όλων των τις μεγάλες αγορές? έντεκα καλωδιακά κανάλια, συμπεριλαμβανομένων Disney, ESPN (από κοινού), A & E, και η του History Channel? δεκατρία διεθνή εκπομπή κανάλια που εκτείνεται από την Αυστραλία προς τη Βραζιλία? επτά παραγωγή και τις αθλητικές μονάδες σε όλο τον κόσμο? και δεκαεπτά διαδικτυακούς τόπους, συμπεριλαμβανομένου του ABC ομάδα, ESPN.sportszone, NFL.com, NBAZ.com, και NASCAR.com. Πέντε ομάδες μουσικής του περιλαμβάνουν το Buena Vista, Lyric Street, και η Walt Disney ετικέτες, και live παραγωγές θεάτρου, που ξεπήδησε μέσα από τις ταινίες The Lion King, Πεντάμορφη και το Τέρας, και ο βασιλιάς Δαβίδ ".
- Όπ.π.
Η Walt Disney Company κατέχει:
  • ABC, Disney Channel, ESPN, A & E, History Channel
  • Walt Disney Pictures, Touchstone Pictures, Hollywood Pictures, Miramax Film Corp, Διάστασηκαι η Buena Vista Διεθνές
  • Miley Cyrus / Hannah Montana, Selena Gomez, Jonas Brothers
Vivendi Universal διαθέτει:
  • 27% των αμερικανικών πωλήσεων μουσικής, οι ετικέτες περιλαμβάνουν: Interscope, Geffen, A & M, Island, Def Jam, MCA, ο Ερμής, Motown και την Οικουμενική
  • Universal Studios, Studio Canal, Polygram Films, Canal +
  • Πολλές internet και εταιρείες κινητής τηλεφωνίας
  • Lady Gaga, The Black Eyed Peas, Lil Wayne, Rihanna, Mariah Carey, ο Jay-Z
Η Sony διαθέτει:
  • Columbia Pictures, Screen Gems, Sony Pictures Classics
  • 15% των αμερικανικών πωλήσεων μουσικής, ετικέτες περιλαμβάνουν Columbia, Epic, η Sony, Arista, Jive και RCA Records
  • Beyonce, Shakira, Michael Jackson, Alicia Keys, Christina Aguilera
Ένας περιορισμένος αριθμός των φορέων στη βιομηχανία του πολιτισμού: το περιορισμένο ποσό των απόψεων και των ιδεών κάνουν τον τρόπο τους στο ευρύ κοινό. Σημαίνει επίσης ότι ένα μήνυμα μπορεί να κορεστεί εύκολα όλες τις μορφές των μέσων ενημέρωσης για τη δημιουργία συναίνεσης (δηλαδή «υπάρχουν όπλα μαζικής καταστροφής στο Ιράκ»).

Η τυποποίηση της ανθρώπινης σκέψης

Η συγχώνευση των εταιρειών μέσων μαζικής ενημέρωσης τις τελευταίες δεκαετίες δημιούργησε μια μικρή ολιγαρχία των ομίλων μέσων μαζικής ενημέρωσης. Η τηλεόραση δείχνει που ακολουθούμε, η μουσική που ακούμε, τις ταινίες που παρακολουθούν και τις εφημερίδες διαβάζουμε όλοι προέρχεται από πέντε εταιρείες. Οι ιδιοκτήτες αυτών των ομίλων έχουν στενούς δεσμούς με την ελίτ του κόσμου και, με πολλούς τρόπους, είναι η ελίτ. Με την κατοχή της όλα τα πιθανά σημεία πώλησης έχουν τη δυνατότητα να φτάσουν στις μάζες, αυτοί οι όμιλοι έχουν τη δύναμη να δημιουργήσουμε στο μυαλό των ανθρώπων μια ενιαία και συνεκτική κοσμοθεωρία, η οποία επιφέρει μια "τυποποίηση της ανθρώπινης σκέψης».
Ακόμα και κινήσεις ή στυλ που θεωρούνται περιθωριακές είναι, στην πραγματικότητα, επεκτάσεις του mainstream σκέψης. Μέσα ενημέρωσης Μαζικής παράγουν το δικό τους αντάρτες που αναζητούν σίγουρα το μέρος, αλλά εξακολουθούν να είναι μέρος της εγκατάστασης και δεν αμφισβητούν κανένα από αυτό. Οι καλλιτέχνες, δημιουργίες και ιδέες που δεν ταιριάζουν με την επικρατούσα τάση τρόπο σκέψης ανελέητα απέρριψε και ξεχαστεί από τα συγκροτήματα επιχειρήσεων, η οποία με τη σειρά του καθιστά σχεδόν εξαφανιστεί από την ίδια την κοινωνία.Ωστόσο, οι ιδέες που θεωρούνται έγκυρες και επιθυμητό να γίνει αποδεκτή από την κοινωνία με δεξιοτεχνία στο εμπόριο με τις μάζες, ώστε να τους γίνει αυτονόητη κανόνας.
Το 1928, ο Edward Bernays είδαν ήδη το τεράστιο δυναμικό των κινηματογραφικών ταινιών την τυποποίηση σκέψης:
"Η αμερικανική κινηματογραφική ταινία είναι το μεγαλύτερο ασυνείδητο μεταφορέα της προπαγάνδας στον κόσμο σήμερα. Είναι μια μεγάλη διανομέας για τις ιδέες και απόψεις. Η ταινία μπορεί να τυποποιήσει τις ιδέες και τις συνήθειες ενός έθνους.Επειδή οι ​​εικόνες γίνονται για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αγοράς, αντανακλούν, τονίζουν ακόμη και υπερβάλλουν ευρεία λαϊκή τάσεις, αντί να ενθαρρύνει την εμφάνιση νέων ιδεών και των απόψεων. Η ταινία κάνει χρήση μόνο των ιδεών και των γεγονότων τα οποία είναι στη μόδα. Καθώς η εφημερίδα επιδιώκει να ειδήσεις προμηθεύω, επιδιώκει να προμηθεύω ψυχαγωγία ".
- Edward Bernays, Προπαγάνδα
Τα γεγονότα αυτά είχαν επισημανθεί ως κίνδυνοι για την ανθρώπινη ελευθερία στη δεκαετία του 1930 από στοχαστές της σχολής της Φρανκφούρτης, όπως Theodor Adorno και Χέρμπερτ Μαρκούζε. Εντόπισαν τρία βασικά προβλήματα με την πολιτιστική βιομηχανία. Η βιομηχανία μπορεί να:
  1. να μειώσει τα ανθρώπινα όντα στην κατάσταση της μάζας με την παρεμπόδιση της ανάπτυξης της χειραφετημένης ατόμων, οι οποίοι είναι σε θέση να πραγματοποιήσει ορθολογικές αποφάσεις?
  2. αντικαταστήσει το νόμιμο αγώνα για αυτονομία και αυτο-επίγνωση, από την ασφαλή τεμπελιά των κομφορμισμού και της παθητικότητας? και
  3. επικυρώνει την ιδέα ότι οι άνδρες στην πραγματικότητα επιδιώκουν να ξεφύγουν από την παράλογη και σκληρό κόσμο στον οποίο ζουν με την απώλεια τους σε μια υπνωτική κατάσταση αυτο-ικανοποίηση.
Η έννοια της φυγής είναι ακόμη μεγαλύτερη σημασία σήμερα με την έλευση του online παιχνίδια βίντεο, 3D ταινίες και τα θέατρα στο σπίτι. Οι μάζες, που αναζητούν συνεχώς state-of-the-art ψυχαγωγίας, θα καταφύγουν σε υψηλής προϋπολογισμό προϊόντα που μπορούν να παραχθούν μόνο από τις μεγαλύτερες εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης του κόσμου. Αυτά τα προϊόντα περιέχουν υπολογιστεί προσεκτικά τα μηνύματα και σύμβολα που δεν είναι τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από το διασκεδαστικό προπαγάνδα. Το κοινό έχει εκπαιδευτεί να ΑΓΑΠΗ προπαγάνδα της, στο βαθμό που περνά hard-earned χρήματά του για να εκτεθούν σε αυτήν.Προπαγάνδα (που χρησιμοποιείται και στις δύο πολιτικές, πολιτιστικές και εμπορικές έννοια) δεν είναι πλέον τα αναγκαστικά ή έγκυρη μορφή επικοινωνίας που βρέθηκαν σε δικτατορικά καθεστώτα: έχει γίνει το συνώνυμο της διασκέδασης και απόλαυσης.
"Όσον αφορά την προπαγάνδα αρχές της δεκαετίας του τάσσεται υπέρ της καθολικής παιδείας και της ελευθερίας του τύπου που προβλέπεται μόνο δύο δυνατότητες: η προπαγάνδα μπορεί να είναι αλήθεια, ή μπορεί να είναι ψευδής. Δεν είχαν προβλέψει Και αυτό έχει συμβεί, πάνω απ 'όλα στη Δυτική καπιταλιστικές δημοκρατίες μας - την ανάπτυξη μιας τεράστιας βιομηχανίας μαζικής επικοινωνίας, που αφορά η κύρια ούτε με την αλήθεια, ούτε το ψεύτικο, αλλά με το μη πραγματικό, το περισσότερο ή λιγότερο εντελώς άσχετο . Με μια λέξη, δεν παρέλειψε να λάβει υπόψη του ανθρώπου σχεδόν απεριόριστη όρεξη για περισπασμούς ».
- Aldous Huxley, Πρόλογος για έναν γενναίο νέο κόσμο
Ένα κομμάτι των μέσων μαζικής ενημέρωσης συχνά δεν έχουν μια μόνιμη επίδραση στον ανθρώπινο ψυχισμό. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ωστόσο, από την πανταχού παρούσα φύση της, δημιουργεί ένα ζωντανό περιβάλλον που εξελίσσονται σε σε καθημερινή βάση. Ορίζει τον κανόνα και αποκλείει τις ανεπιθύμητες. Με τον ίδιο τρόπο μεταφοράς αλόγων φορούν παρωπίδες, ώστε να μπορούν μόνο να δούμε τι είναι ακριβώς μπροστά τους, οι μάζες μπορούν να δουν μόνο όταν υποτίθεται ότι πρέπει να πάνε.
«Είναι η εμφάνιση των μέσων μαζικής ενημέρωσης η οποία καθιστά δυνατή τη χρήση των τεχνικών προπαγάνδας σε μια κοινωνική κλίμακα. Η ενορχήστρωση του Τύπου, του ραδιοφώνου και της τηλεόρασης για να δημιουργήσετε μια συνεχή, διαρκή και συνολική περιβάλλον καθιστά την επίδραση της προπαγάνδας σχεδόν απαρατήρητη επειδή ακριβώς δημιουργεί ένα σταθερό περιβάλλον. Τα ΜΜΕ παρέχει την απαραίτητη σύνδεση μεταξύ του ατόμου και τις απαιτήσεις της τεχνολογικής κοινωνίας ».
- Jacques Ellul
Ένας από τους λόγους μέσα μαζικής ενημέρωσης επιρροές επιτυχία της κοινωνίας των πολιτών οφείλεται στην εκτεταμένη ποσό της έρευνας στις γνωστικές επιστήμες και την ανθρώπινη φύση που έχει εφαρμοστεί σε αυτό.

Τεχνικές χειρισμού

"Η δημοσιότητα είναι η σκόπιμη προσπάθεια να διαχειριστεί την αντίληψη του κοινού για ένα θέμα. Τα θέματα της δημοσιότητας περιλαμβάνουν ατόμων (για παράδειγμα, πολιτικοί και καλλιτέχνες), τα αγαθά και τις υπηρεσίες, τις οργανώσεις όλων των ειδών, και τα έργα τέχνης ή της ψυχαγωγίας. "
Η προσπάθεια να πωλούν τα προϊόντα και τις ιδέες στις μάζες έχει οδηγήσει σε μια άνευ προηγουμένου ποσό της έρευνας για την ανθρώπινη συμπεριφορά και στον ανθρώπινο ψυχισμό.Γνωστικές επιστήμες, ψυχολογία, κοινωνιολογία, σημειωτική, τη γλωσσολογία και άλλους σχετικούς τομείς ήταν και είναι ακόμα ερευνηθεί εκτενώς μέσα από καλά που χρηματοδοτούνται μελέτες.
"Δεν υπάρχει ομάδα κοινωνιολόγων μπορεί να προσεγγίσει τις ομάδες διαφημίσεων στη συλλογή και την επεξεργασία των εκμεταλλεύσιμων κοινωνικά δεδομένα. Οι ομάδες τώρα έχουν να δαπανήσουν δισεκατομμύρια ετησίως για την έρευνα και τις δοκιμές των αντιδράσεων, και τα προϊόντα τους είναι υπέροχη συσσωρεύσεις υλικού σχετικά με την κοινή εμπειρία και τα συναισθήματα του συνόλου της κοινότητας. "
- Marshal McLuhan, οι επεκτάσεις του Ανθρώπου
Τα αποτελέσματα αυτών των μελετών εφαρμογής για διαφημίσεις, ταινίες, μουσικά βίντεο και άλλα μέσα, ώστε να καταστούν ως επιρροή το δυνατόν περισσότερο. Η τέχνη του μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά υπολογίζεται και επιστημονικά, διότι πρέπει να φθάσουν τόσο την ατομική και τη συλλογική συνειδητότητα. Σε υψηλής προϋπολογισμό πολιτιστικών προϊόντων, ένα βίντεο δεν είναι ποτέ "απλώς ένα βίντεο," Εικόνες, σύμβολα και τη σημασία στρατηγικά τοποθετημένα έτσι ώστε να παράγουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
"Είναι με τη γνώση της ανθρώπινης ύπαρξης, του τάσεις, τις επιθυμίες του, τις ανάγκες του, την ψυχική τους μηχανισμούς του, αυτοματισμούς του, καθώς και τη γνώση της κοινωνικής ψυχολογίας και της αναλυτικής ψυχολογίας ότι η προπαγάνδα βελτιώνει τις τεχνικές της."
- Propagandes, Jacques Ellul (ελεύθερη μετάφραση )
Η σημερινή προπαγάνδα σχεδόν ποτέ δεν χρησιμοποιεί την ορθολογική ή λογικά επιχειρήματα. Είναι βρύσες απευθείας σε πιο αρχέγονη ανάγκες και τα ένστικτα του ανθρώπου, προκειμένου να δημιουργήσει μια συναισθηματική και παράλογη αντίδραση. Αν είμαστε πάντα πίστευα λογικά, πιο πιθανό θα ήταν να μην αγοράσει το 50% αυτού που εμείς τη δική. Τα μωρά και τα παιδιά βρίσκονται συνεχώς σε διαφημίσεις που απευθύνονται στις γυναίκες για έναν συγκεκριμένο λόγο: μελέτες έχουν δείξει ότι οι εικόνες των παιδιών που ενεργοποιούν σε γυναίκες, ενστικτώδη ανάγκη για καλλιέργεια, τη φροντίδα και την προστασία, τελικά, οδηγεί σε μια συμπαθητική κλίση προς τη διαφήμιση.
.

Παράξενη παλιά διαφήμιση 7up χρησιμοποιώντας την εξυπνάδα των μωρών
Το σεξ είναι πανταχού παρών στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, όπως κληρώσεις και κρατά την προσοχή του θεατή. Συνδέει άμεσα την υγεία των ζώων μας, πρέπει να αναπαράγονται και να αναπαραχθούν, και, όταν ενεργοποιείται, αυτό το ένστικτο μπορεί να επισκιάσει αμέσως οποιαδήποτε άλλη ορθολογική σκέψεις στο μυαλό μας.

Subliminal Perception

Τι θα συμβεί αν τα μηνύματα που περιγράφεται παραπάνω δεν κατάφεραν να καταλήξουν άμεσα το υποσυνείδητο μυαλό των θεατών, χωρίς να τους θεατές ακόμη και συνειδητοποιούν τι συμβαίνει;Αυτός είναι ο στόχος της αντίληψης απευθύνονται στο υποσυνείδητο. Η φράση υποσυνείδητη διαφήμιση επινοήθηκε το 1957 από την αμερικανική αγορά ερευνητής James Vicary, ο οποίος δήλωσε ότι θα μπορούσε να πάρει θεατές να «πίνουν Coca-Cola" και "τρώει ποπ κορν" από αυτά τα μηνύματα που αναβοσβήνουν στην οθόνη για τόσο σύντομο χρονικό διάστημα ότι οι θεατές δεν γνώριζαν.
"Subliminal αντίληψη είναι μια σκόπιμη διαδικασία που δημιουργούνται από τεχνικούς επικοινωνιών, με την οποία θα λάβετε και να ανταποκρίνεται στις πληροφορίες και οδηγίες χωρίς να είναι συνειδητά γνωρίζει τις οδηγίες"
- Steve Jacobson, έλεγχος του νου στις Ηνωμένες Πολιτείες
Η τεχνική αυτή χρησιμοποιείται συχνά στο μάρκετινγκ και όλοι γνωρίζουμε ότι το σεξ πουλάει.
Αν και κάποιες πηγές υποστηρίζουν ότι η υποσυνείδητη διαφήμιση είναι αναποτελεσματική ή ακόμα και ένα αστικό μύθο, την τεκμηριωμένη χρήση της τεχνικής αυτής σε μέσα μαζικής ενημέρωσης αποδεικνύει ότι οι δημιουργοί πιστεύουν στην εξουσία του. Πρόσφατες μελέτες έχουν αποδείξει επίσης την αποτελεσματικότητά της, ειδικά όταν το μήνυμα είναι αρνητική.
"Μια ομάδα από το University College του Λονδίνου, που χρηματοδοτείται από το Wellcome Trust, διαπίστωσε ότι [υποσυνείδητα αντίληψη], ήταν ιδιαίτερα καλός στην ενστάλαξη αρνητικές σκέψεις. Υπήρξαν πολλές εικασίες σχετικά με το αν οι άνθρωποι μπορούν να επεξεργαστούν συναισθηματικά πληροφορίες ασυνείδητα, για παράδειγμα εικόνες, πρόσωπα και λέξεις ", δήλωσε ο καθηγητής Nilli Lavie, ο οποίος ηγήθηκε της έρευνας. Έχουμε δείξει ότι οι άνθρωποι μπορούν να αντιληφθούν την συναισθηματική αξία των υποσυνείδητων μηνυμάτων και έχουν αποδείξει αδιαμφισβήτητα ότι οι άνθρωποι είναι πολύ πιο δεκτική στις αρνητικές λέξεις ". 
- Πηγή
Ένα διάσημο παράδειγμα για τα υποσυνείδητα μηνύματα στην πολιτική επικοινωνία είναι σε διαφήμιση του Τζορτζ Μπους κατά της Αλ Γκορ το 2000.
Αμέσως μετά το όνομα του Γκορ αναφέρεται, η κατάληξη της λέξης "γραφειοκράτες" - "ποντίκια" - αναβοσβήνει στην οθόνη για κλάσματα του δευτερολέπτου.
Η ανακάλυψη αυτής της πονηριάς προκάλεσε μεγάλη αναταραχή και, ακόμη και αν δεν υπάρχουν νόμοι κατά της υποσυνείδητα μηνύματα στις ΗΠΑ, η διαφήμιση αυτή ελήφθη από τον αέρα.
Όπως φαίνεται σε πολλά άρθρα σχετικά με το άγρυπνο Πολίτη , είναι υποσυνείδητο και ημι-υποσυνείδητα μηνύματα που χρησιμοποιείται συχνά στις ταινίες και μουσικά βίντεο για να επικοινωνούν τα μηνύματα και τις ιδέες για τους θεατές.

Απευαισθητοποίηση

Στο παρελθόν, όταν οι αλλαγές επιβλήθηκαν επί του πληθυσμού, θα κατέβουν στους δρόμους, διαμαρτυρία, ακόμη και ταραχές. Ο κύριος λόγος για αυτή τη σύγκρουση αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι η αλλαγή ήταν σαφώς ανακοινώθηκε από τους κυβερνήτες και κατανοητή από τον πληθυσμό. Ήταν απότομη και οι επιπτώσεις του θα μπορούσαν σαφώς να αναλυθούν και να αξιολογηθούν. Σήμερα, όταν η ελίτ χρειάζεται ένα μέρος της ατζέντας της για να γίνει αποδεκτή από το κοινό, αυτό γίνεται μέσω της απευαισθητοποίησης. Η ημερήσια διάταξη, η οποία ενδέχεται να αντίκειται στο κοινό συμφέρον, είναι αργά, σταδιακά και επανειλημμένα εισήγαγε στον κόσμο μέσα από ταινίες (με τη συμμετοχή αυτή εντός του οικοπέδου), μουσικά βίντεο (που κάνουν δροσερό και σέξι) ή την είδηση ​​(που το παρόν ως λύση στα προβλήματα του σήμερα). Μετά από αρκετά χρόνια να εκθέσουν τις μάζες σε μια συγκεκριμένη ημερήσια διάταξη, η ελίτ presents ανοιχτά το concept του κόσμου και, λόγω της πνευματικής του προγραμματισμού, είναι χαιρετίστηκε με γενική αδιαφορία και παθητικά αποδεκτή. Η τεχνική αυτή προέρχεται από την ψυχοθεραπεία.
«Οι τεχνικές της ψυχοθεραπείας, εφαρμόζεται ευρέως και έγινε αποδεκτή ως μέσο για τη θεραπεία ψυχικών διαταραχών, είναι, επίσης, τις μεθόδους ελέγχου του λαού.Μπορούν να χρησιμοποιηθούν συστηματικά να επηρεάσουν τη στάση και τη συμπεριφορά. Συστηματική απευαισθητοποίηση είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για να διαλύσει το άγχος, ώστε η ο ασθενής (δημόσια) δεν είναι πλέον προβληματισμένος από ένα συγκεκριμένο φόβο, το φόβο της βίας, για παράδειγμα. [...] Οι άνθρωποι προσαρμόζονται στις τρομακτικές καταστάσεις, αν αυτά είναι εκτεθειμένα σε αυτούς αρκετά ".
- Steven Jacobson, έλεγχος του νου στις Ηνωμένες Πολιτείες
Η πρόβλεψη του προγραμματισμού βρίσκεται συχνά στο είδος της επιστημονικής φαντασίας.Παρουσιάζει μια συγκεκριμένη εικόνα για το μέλλον - αυτό που είναι επιθυμητό από την ελίτ - και τελικά γίνεται στο μυαλό των ανδρών αναπόφευκτο. Πριν από μια δεκαετία, το κοινό είχε απευαισθητοποιημένα στον πόλεμο εναντίον του αραβικού κόσμου. Σήμερα, ο πληθυσμός σταδιακά εκτίθεται στην ύπαρξη του ελέγχου του νου, του μετανθρωπισμού και της ελίτ Illuminati.Αναδυόμενες από τις σκιές, τις έννοιες αυτές είναι πλέον παντού στη λαϊκή κουλτούρα. Αυτό είναι ό, τι Alice Bailey περιγράφει ως την «εξωτερίκευση της ιεραρχίας": η κρυμμένη κυβερνήτες που αποκαλύπτουν οι ίδιοι αργά.

Συμβολισμός Απόκρυφη στο Pop Πολιτισμός


Metropolis - μια ταινία από την ελίτ, για την ελίτ;
Σε αντίθετη περίπτωση για τις πληροφορίες που παρουσιάζονται παραπάνω, τεκμηρίωση σχετικά με το συμβολισμό απόκρυφη είναι μάλλον δύσκολο να βρεθεί. Αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη καθώς ο όρος «απόκρυφες», κυριολεκτικά σημαίνει "κρυμμένο". Σημαίνει, επίσης, «αποκλειστικά από τα εν γνώσει», όπως είναι μόνο που κοινοποιείται σε όσους κρίνονται άξιοι της γνώσης. Δεν διδάσκεται στα σχολεία, ούτε συζητήθηκε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Είναι, επομένως, θεωρείται οριακή ή ακόμη και γελοία από το γενικό πληθυσμό.
Απόκρυφη γνώση δεν είναι, ωστόσο, θεωρείται γελοίο στην απόκρυφη κύκλους. Θεωρείται διαχρονικό και ιερό. Υπάρχει μια μακρά παράδοση του ερμητικού και απόκρυφη γνώση που διδάσκεται μέσα από μυστικές εταιρείες που προέρχονται από τους αρχαίους Αιγυπτίους, στην Ανατολική μυστικιστές, για τους Ναΐτες Ιππότες στις σύγχρονες Freemasons ημέρα. Ακόμη και αν η φύση και το βάθος αυτής της γνώσης ήταν πιθανότατα τροποποιηθεί και αλλάξει στο πέρασμα των αιώνων, τα σχολεία μυστηρίου φυλάσσονται τα κύρια χαρακτηριστικά τους, τα οποία είναι άκρωςσυμβολική , τελετουργική και μεταφυσική . Έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά, τα οποία ήταν ένα περίπλοκο μέρος των αρχαίων πολιτισμών, έχουν εκκενωθεί εντελώς από τη σύγχρονη κοινωνία για να αντικατασταθεί από ρεαλιστική υλισμό. Για το λόγο αυτό, βρίσκεται ένα σημαντικό κενό της κατανόησης μεταξύ των πραγματιστική πρόσωπο μέσο όρο και το τελετουργικό εγκατάστασης.
"Εάν αυτή η εσωτερική διδασκαλία ήταν πάντα απέκρυψε από τις μάζες, για τους οποίους ένα απλούστερο κώδικα είχε σχεδιαστεί, έτσι δεν είναι πολύ πιθανό ότι οι εκθέτες της κάθε πτυχή του σύγχρονου πολιτισμού - φιλοσοφικές, ηθικές, θρησκευτικές και επιστημονικές-αγνοούν την πραγματική έννοια της πολύ θεωρίες και δόγματα στην οποία στηρίζονται οι πεποιθήσεις τους; Κάνετε τις τέχνες και τις επιστήμες που ο αγώνας έχει κληρονομήσει από τα μεγαλύτερα έθνη κρύψει κάτω από το θεμιτό εξωτερικό τους ένα μυστήριο τόσο μεγάλη που μόνο η πιο φωτισμένη διάνοια μπορεί να κατανοήσει το περιεχόμενό του; Αυτή είναι αναμφίβολα η περίπτωση ".
- Manly P. Hall, μυστικές διδασκαλίες όλων των ηλικιών
Η "απλή κωδικός" επινοήθηκε για τις μάζες χρησιμοποιείται για να είναι οργανωμένες θρησκείες.Καθίσταται πλέον ο Ναός των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και κηρύττει σε καθημερινή βάση ακραίο υλισμό, πνευματική vacuosity και μια εγωκεντρική, ατομικιστική ύπαρξη. Αυτό είναι ακριβώς το αντίθετο από τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για να γίνει μια πραγματικά ελεύθερο άτομο, όπως διδάσκεται από όλα τα μεγάλα φιλοσοφικά ρεύματα σκέψης. Είναι μια dumbed-κάτω πληθυσμού πιο εύκολο να εξαπατήσουν και να χειραγωγήσει;
"Αυτές οι τυφλοί σκλάβοι είπε ότι είναι" δωρεάν "και" υψηλή μόρφωση ", ακόμη και καθώς πορεία πίσω από ενδείξεις ότι θα μπορούσε να προκαλέσει οποιαδήποτε μεσαιωνικό αγρότη να τρέχουν ουρλιάζοντας μακριά από αυτούς σε πανικό της τρομοκρατίας. Τα σύμβολα που ο σύγχρονος άνθρωπος αγκαλιάζει με την αφελή εμπιστοσύνη ενός βρέφους θα ισοδυναμούσε με πινακίδες ανάγνωση, «Με τον τρόπο αυτό στο θάνατο και την υποδούλωση σας,« την κατανόηση των παραδοσιακών αγροτών της αρχαιότητας "
- Michael A. Hoffman ΙΙ, μυστικές εταιρείες και ψυχολογικό πόλεμο

Συμπερασματικά

Το παρόν άρθρο εξετάζονται τα μεγάλα στοχαστές στον τομέα των μέσων μαζικής ενημέρωσης, η δομή της εξουσίας των μέσων ενημέρωσης και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για να χειραγωγήσουν τις μάζες. Πιστεύω ότι αυτές οι πληροφορίες είναι ζωτικής σημασίας για την κατανόηση του «γιατί» στα θέματα που συζητήθηκαν με τον άγρυπνο Πολίτη . Το "πληθυσμός μάζα» εναντίον «άρχουσα τάξη» διχοτόμηση που περιγράφονται σε πολλά άρθρα δεν είναι μια "θεωρία συνωμοσίας" (και πάλι, μου αρέσει ο όρος), αλλά μια πραγματικότητα που έχει με σαφήνεια στα έργα μερικών από τα πιο 20ου αιώνα με επιρροή άνδρες.
Lippmann, Bernays και Lasswell έχουν όλες δηλώσει ότι το κοινό δεν είναι σε θέση να αποφασίσουν τη μοίρα τους, η οποία είναι η εγγενής στόχος της δημοκρατίας. Αντ 'αυτού, ζήτησε να cryptocracy, ένα κρυφό κυβέρνηση, μια άρχουσα τάξη που είναι επιφορτισμένες με την «αμηχανία κοπάδι." Καθώς οι ιδέες τους να συνεχίσουν να εφαρμόζονται για την κοινωνία, είναι όλο και περισσότερο εμφανές ότι ένα ανίδεο πληθυσμός δεν είναι ένα εμπόδιο που οι κυβερνώντες πρέπει να ασχολείται με: Είναι κάτι που είναι επιθυμητή και, πράγματι, είναι απαραίτητο, για να ασφαλίσουν συνολική ηγεσία. Η άγνοια του πληθυσμού δεν γνωρίζουν τα δικαιώματά του, δεν θα επιδιώξει μεγαλύτερη κατανόηση των θεμάτων και δεν αμφισβητεί αρχές. Επομένως, απλά τάσεις. Λαϊκός πολιτισμός εξυπηρετεί και καλλιεργεί την άγνοια που συνεχώς σερβίρετε εγκεφάλου-numbing ψυχαγωγία και στρέφει τα φώτα εκφυλιστεί προσωπικότητες να λατρεύονται. Πολλοί άνθρωποι με ρωτούν: «Είναι ένας τρόπος για να σταματήσει αυτό;" Ναι, υπάρχει. Σταματήστε να αγοράζετε CRAP ΤΟΥΣ και διαβάστε ένα βιβλίο.
«Αν ένα έθνος αναμένει να αγνοείς και δωρεάν, αναμένει από ό, τι δεν ήταν ποτέ και δεν θα είναι ποτέ."
- Thomas Jefferson