Προηγούμενες μελέτες είχαν συνδέσει τον θόρυβο του κυκλοφορικού με αυξημένη πίεση
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι για κάθε αύξηση του επιπέδου θορύβου κατά 10 ντεσιμπέλ από το θόρυβο του δρόμου, αυξανόταν κατά 14% η πιθανότητα εγκεφαλικού κατά μέσο όρο (για όλες τις ηλικίες). Η αύξηση κινδύνου για τους κάτω των 65 ετών ήταν σχετικά αμελητέα, όμως για τους άνω των 65 ετών η πιθανότητα εγκεφαλικού αύξανε κατά 27% για κάθε αύξηση 10 ντεσιμπέλ του θορύβου από το κυκλοφορικό.
Ειδικά για αύξηση του θορύβου πάνω από 60 ντεσιμπέλ, ο κίνδυνος εγκεφαλικού αύξανε σημαντικά. Σύμφωνα με τους ερευνητές, το 8% όλων των εγκεφαλικών και το 19% των εγκεφαλικών στα άτομα άνω των 65 ετών μπορεί να αποδοθεί στον αυξημένο θόρυβο.
Ένας μέσος θορυβώδης δρόμος εύκολα «γεννά» θόρυβο 70 έως 80 ντεσιμπέλ, ενώ - συγκριτικά- η απογείωση ενός αεροπλάνου προκαλεί θόρυβο 120 ντεσιμπέλ και ενός μηχανήματος που κουρεύει το γκαζόν 90 - 100 ντεσιμπέλ.
Προηγούμενες μελέτες είχαν συνδέσει τον θόρυβο του κυκλοφορικού με αυξημένη πίεση και μεγαλύτερο κίνδυνο για έμφραγμα. Ο θόρυβος, σύμφωνα με τους επιστήμονες, δημιουργεί ένα συνεχές στρες και διαταράσσει τον ύπνο, αυξάνοντας έτσι την πίεση του αίματος και τον καρδιακό ρυθμό, καθώς επίσης το επίπεδο των ορμονών του άγχους.
Η διαβίωση δίπλα σε δρόμους με έντονη κυκλοφορία οχημάτων συχνά συνδέεται με τα λιγότερο προνομιούχα κοινωνικο-οικονομικά στρώματα, καθώς οι πιο πλούσιοι έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν σε απομονωμένες και ήσυχες περιοχές.