https://4.bp.blogspot.com/-776heEvjeJI/VpfilIweC0I/AAAAAAACBWc/_q4E-nZ5axI/s246/The_biggest_Greek_flag_in_the_World_720p_-Segment_.gif

Saturday, May 21, 2011

Ξέρω τι άκουγες το καλοκαίρι του 1999...




Butterfly

Έλα κυρά μου
Έλα, έλα κυρά μου
Είσαι η πεταλούδα μου
Ζάχαρη, μωρό

Έλα κυρά μου
Έλα, έλα κυρά μου
Είσαι η πεταλούδα μου
Ζάχαρη, μωρό


Ένα τόσο σέξι, σέξι όμορφο μικρό πραγματάκι
Άγριο πίρσινγκ στο βυζάκι με κάνεις και χοροπηδώ με το γλωσσοχαλκαδάκι σου
Και δεν θα πω ψεμματάκια γιατί η αγάπη σου με πάει ψηλά
Για να σε κρατήσω πλάι μου όλα θα τα προσπαθήσω
Πεταλούδες στα μάτια της και ομορφιά να πεθαίνεις
Κυλά ο χρόνος και ρωτώ είναι πράγματι αλήθεια;
Διότι δεν μπορώ να κοιμηθώ ούτε να ηρεμήσω
Το μόνο που γνωρίζω είναι πως είναι άκρως σεξουαλική

Νιώθω πως το πάρα πολύ δεν είναι ποτέ αρκετό
Είσαι πάντα εκεί να με στείλεις στα ουράνια
Όταν οι καιροί ήταν σκληροί είχα χαθεί , τώρα βρέθηκα
Από την πρώτη στιγμή στιγμή που ήρθες
Εσύ είσαι το γύναιο που θέλω
Οπότε, γιο το λέω ξεκάθαρα

Έλα κυρά μου
Έλα έλα κυρά μου
Είσαι η πεταλούδα μου
Ζάχαρη, μωρό
Έλα κυρά μου, είσαι το όμορφο μωρό μου
Θα κάνω τα πόδια σου να τρέμουν
Με κάνεις να τρελαίνομαι
(x2)

Δεν σου αξίζω εκτός αν είναι κάτι σαν κρυμμένο μήνυμα
Για να μου δείξεις πως η ζωή είναι πολύτιμη
Τότε μάλλον είναι αλήθεια
Αλλά για να σου πω την αλήθεια, δεν το είχα αντιληφθεί
Μέχρι να σε γνωρίσω, ήμουν χαμένος και μπερδεμένος
Το μέσα έξω και χρησιμοποιημένος
Ήξερα πως υπάρχει καλύτερη ζωή αλλά πίστευα πως την έχανα

Είχα άγριο τρόπο ζωής, ζούσα σαν άγριο παιδί
Ήμουν δεμένος με κοντό λουρί από τα αρχεία της αστυνομίας
Οπότε, γιο τι συμβαίνει τώρα;
Βλέπω τον ήλιο να ξεπροβάλει μέσα από μαύρα σύννεφα
Και την εικόνα σου να ξεχωρίζει μέσα από το πλήθος

Έλα έλα κυρά μου
Είσαι η πεταλούδα μου
Ζάχαρη, μωρό
Έλα κυρά μου, είσαι το όμορφο μωρό μου
Θα κάνω τα πόδια σου να τρέμουν
Με κάνεις να τρελαίνομαι
(x2)

Έλα ζάχαρη μαμά και χόρεψε μαζί μου
Το εξυπνότερο πράγμα που έκανες ποτέ ήταν να μου δώσεις μια ευκαιρία
Ο,τι γαργαλάει τη φαντασία σου
Κορίτσι μου είσαι εσύ όπως ο Σιντ κι η Νάνσυ
Τόσο σέξι… σχεδόν ο διάλος μου μιλάει για πεταλούδες στο μυαλό μου
Πίστευα πως οι όμορφοι επίλογοι ήταν μόνο στα βιβλία που διάβαζα
Αλλά εσύ μ έκανες να νιώσω ζωντανός όταν είχα σχεδόν πεθάνει

Εσύ συμπλήρωσες το κενό με την αγάπη που κυνηγούσα
Και όσο μπορώ να κρίνω δεν μπορεί να γίνει καλύτερο
Οπότε πεταλούδα, πάρε ένα τραγούδι. Είναι σφραγισμένο με φιλάκι
Κι ένα: « Σ’ ευχαριστώ μαντάμ»

Έλα χόρεψε μαζί μου
Έλα χόρεψε μαζί μου
Έλα χόρεψε μαζί μου
Επομένως, έλα χόρεψε μαζί μου
Οχχχχχ χα ουχ χα
Έλα έλα κυρά μου
Είσαι η πεταλούδα μου
Ζάχαρη, μωρό
Έλα κυρά μου, είσαι το όμορφο μωρό μου
Θα κάνω τα πόδια σου να τρέμουν
Με κάνεις να τρελαίνομαι
(x4)

Έλα χόρεψε μαζί μου
Έλα χόρεψε μαζί μου
Έλα χόρεψε μαζί μου
Έλα χόρεψε μαζί μου
Ουουοοχχχ χα ουουουυυοχχχχχ χαα
Έλα χόρεψε μαζί μου
Έλα χόρεψε μαζί μου
Έλα χόρεψε μαζί μου
Έλα χόρεψε μαζί μου
Έλα χόρεψε μαζί μου
Έλα χόρεψε μαζί μου
Έλα χόρεψε μαζί μου
Έλα χόρεψε μαζί μου




Αφιερωμένο στον Human Evolution.