Ο Φερνάντο Αλόνσο διαδέχτηκε τον Σεμπάστιαν Φέτελ στην κορυφή της κατάταξης με τους καλύτερους χρόνους στην Βαλένθια, την 2η μέρα του πρώτου χειμερινού τεστ των ομάδων της F1.
Ο ισπανός οδηγός κάλυψε πάνω από 100 γύρους με την νέα Ferrari F150, σημειώνοντας την καλύτερη επίδοσή του στο 1:13.307.
"Ηταν ένα καλό ξεκίνημα για εμάς και η προτεραιότητα ήταν να κάνουμε πολλά χιλιόμετρα", σημείωσε ο Αλόνσο, ο οποίος χτες ήταν 5ος.
"Χρησιμοποιήσαμε την κινούμενη πίσω αεροτομή, που είναι ένα νέο σύστημα για όλους. Δεν είναι τόσο εύκολο να την ενεργοποιήσεις και να την απενεργοποιήσεις πριν από την στροφή, άρα θα χρειαστούμε περισσότερη προπόνηση για να τη συνηθίσουμε.
"Το ίδιο ισχύει για το KERS. Αυτά τα επιπλέον κουμπιά στο τιμόνι θα πάρουν κάποιο χρόνο (να τα συνηθίσω). Συνολικά, πιστεύω ότι ήταν μια πολύ παραγωγική μέρα".
Ο Φέτελ έκανε λιγότερους από τους μισούς γύρους σε σχέση με τον Αλόνσο, μόλις 43, καθώς το απόγευμα παραχώρησε την Red Bull RB7 στον Μαρκ Ουέμπερ, ο οποίος έκανε 17 γύρους.
Ο γερμανός πρόλαβε να γράψει τον 2ο ταχύτερο χρόνο της ημέρας, μένοντας τρία δέκατα μακριά από την κορυφή.
Τρίτος ήταν ο νέος οδηγός της Force India, Πολ ντι Ρέστα, με το περσινό μονοθέσιο της Force India, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον έκανε ντεμπούτο στις φετινές δοκιμές στην 4η θέση, οδηγώντας επίσης ένα μονοθέσιο του 2010, την McLaren MP4-25.
Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα έφερε τη νέα Renault R31 στην 5η θέση, ξεπερνώντας κι αυτός τους 100 γύρους, με τον Νίκο Ρόσμπεργκ να τον ακολουθεί στην κατάταξη.
Ο γερμανός αντιμετώπισε ορισμένα μικροπροβλήματα με την καινούργια Mercedes W02, ωστόσο δήλωσε ικανοποιημένος με τον χειρισμό του μονοθεσίου: "Ενιωσα πολύ άνετα ευθύς εξ αρχής, αλλά υπάρχουν κάποια θέματα που πρέπει να διορθώσουμε".
Την 2η μέρα των δοκιμών έγινε και το ντεμπούτο της νέας Lotus T128 στην πίστα, με τον Χάικι Κοβαλάινεν να αναγκάζεται πάντως να ολοκληρώσει πρόωρα τη δουλειά του, εξαιτίας ενός προβλήματος στο τιμόνι
"Ηταν ένα καλό ξεκίνημα για εμάς και η προτεραιότητα ήταν να κάνουμε πολλά χιλιόμετρα", σημείωσε ο Αλόνσο, ο οποίος χτες ήταν 5ος.
"Χρησιμοποιήσαμε την κινούμενη πίσω αεροτομή, που είναι ένα νέο σύστημα για όλους. Δεν είναι τόσο εύκολο να την ενεργοποιήσεις και να την απενεργοποιήσεις πριν από την στροφή, άρα θα χρειαστούμε περισσότερη προπόνηση για να τη συνηθίσουμε.
"Το ίδιο ισχύει για το KERS. Αυτά τα επιπλέον κουμπιά στο τιμόνι θα πάρουν κάποιο χρόνο (να τα συνηθίσω). Συνολικά, πιστεύω ότι ήταν μια πολύ παραγωγική μέρα".
Ο Φέτελ έκανε λιγότερους από τους μισούς γύρους σε σχέση με τον Αλόνσο, μόλις 43, καθώς το απόγευμα παραχώρησε την Red Bull RB7 στον Μαρκ Ουέμπερ, ο οποίος έκανε 17 γύρους.
Ο γερμανός πρόλαβε να γράψει τον 2ο ταχύτερο χρόνο της ημέρας, μένοντας τρία δέκατα μακριά από την κορυφή.
Τρίτος ήταν ο νέος οδηγός της Force India, Πολ ντι Ρέστα, με το περσινό μονοθέσιο της Force India, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον έκανε ντεμπούτο στις φετινές δοκιμές στην 4η θέση, οδηγώντας επίσης ένα μονοθέσιο του 2010, την McLaren MP4-25.
Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα έφερε τη νέα Renault R31 στην 5η θέση, ξεπερνώντας κι αυτός τους 100 γύρους, με τον Νίκο Ρόσμπεργκ να τον ακολουθεί στην κατάταξη.
Ο γερμανός αντιμετώπισε ορισμένα μικροπροβλήματα με την καινούργια Mercedes W02, ωστόσο δήλωσε ικανοποιημένος με τον χειρισμό του μονοθεσίου: "Ενιωσα πολύ άνετα ευθύς εξ αρχής, αλλά υπάρχουν κάποια θέματα που πρέπει να διορθώσουμε".
Την 2η μέρα των δοκιμών έγινε και το ντεμπούτο της νέας Lotus T128 στην πίστα, με τον Χάικι Κοβαλάινεν να αναγκάζεται πάντως να ολοκληρώσει πρόωρα τη δουλειά του, εξαιτίας ενός προβλήματος στο τιμόνι
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι 1. Αλόνσο Ferrari * 1m13.307s 108 2. Φέτελ Red Bull Renault * 1m13.614s +0.307 43 3. ντι Ρέστα Force India Mercedes 1m13.844s +0.537 111 4. Χάμιλτον McLaren Mercedes 1m14.353s +1.046 83 5. Κούμπιτσα Renault * 1m14.412s +1.105 104 6. Ρόσμπεργκ Mercedes * 1m14.645s +1.338 69 7. Γκλοκ Virgin Cosworth * 1m15.408s +2.101 34 8. Μπαρικέλο Williams Cosworth * 1m16.023s +2.716 51 9. Πέρες Sauber Ferrari * 1m16.198s +2.891 42 10. Μαλντονάντο Williams Cosworth * 1m16.266s +2.959 29 11. Μπουεμί Toro Rosso Ferrari * 1m16.359s +3.052 46 12. Αλγκουερσουάρι Toro Rosso Ferrari * 1m16.474s +3.167 64 13. Ουέμπερ Red Bull Renault * 1m17.365s +4.058 17 14. Καρθικέγιαν HRT Cosworth 1m17.769s +1.165 80 15. Κοβαλάινεν Lotus Renault * 1m20.649s +7.342 15 * Μονοθέσιο 2011