https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJvaEY_xA9P4w0pNB4u5WjtbGLfKIv0q4VkXF1P3D3Z-L6z5RpOPg2k5XzZ4SW8aXYLTtz9rqwMWUqHMp2kOtrIZvazEt6GU_LEVqRI6bYPLCHJQvQuqv4RNRpbogTvDZFXkwOvP0NtRs/s246/The_biggest_Greek_flag_in_the_World_720p_-Segment_.gif

Wednesday, October 05, 2011

«Καλπάζει» η διαφήμιση στο διαδίκτυο



Το διαδίκτυο φαίνεται πως επιλέγουν για να διαφημιστούν οι επενδυτές στη Βρετανία προσεγγίζοντας το κοινό τους μέσω σελίδων κοινωνικής δικτύωσης και σελίδων που προβάλλουν βίντεο.

Η έκθεση του Internet Advertising Bureau, του PwC και της εταιρείας μάρκετινγκ WARC διαπιστώνει ότι οι διαφημίσεις στο ίντερνετ αυξήθηκαν κατά 13,5% στους πρώτους έξι μήνες του 2011, κατακτώντας μερίδιο 27% στην αγορά. Το μερίδιο της τηλεόρασης στη διαφήμιση έφτασε το 26%.

Στον τομέα του ίντερνετ το 58% των εσόδων προέρχεται από διαφημίσεις που συνδέονται με μηχανές αναζήτησης, το 23% από διαφημίσεις σε προκαθορισμένους χώρους των ιστοσελίδων (display advertising) και το 17% από μικρές αγγελίες.

Η εταιρεία ZenithOptimedia στην έκθεσή της προέβλεψε ότι το μερίδιο του ίντερνετ στη διαφημιστική αγορά θα αυξηθεί παγκοσμίως στο 18,9% μέχρι το 2013 (από 14,4% το 2010), οπότε και θα ξεπεράσει τις εφημερίδες παραμένοντας όμως πίσω από την τηλεόραση.