https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJvaEY_xA9P4w0pNB4u5WjtbGLfKIv0q4VkXF1P3D3Z-L6z5RpOPg2k5XzZ4SW8aXYLTtz9rqwMWUqHMp2kOtrIZvazEt6GU_LEVqRI6bYPLCHJQvQuqv4RNRpbogTvDZFXkwOvP0NtRs/s246/The_biggest_Greek_flag_in_the_World_720p_-Segment_.gif

Monday, May 16, 2011

Δέκα διαφημίσεις που σόκαραν





Μία φωτογραφία από τη αντικαπνιστική καμπάνια της Les Droits des Non-fumeurs που συσχετίζει το κάπνισμα των νέων με την σεξουαλική κακοποίηση
 
Η πρωτοτυπία, η καινοτομία, ακόμα και η πρόκληση αποτελούν βασικές παραμέτρους για την δημιουργία μίας πετυχημένης διαφήμισης. Η τάση που επικρατεί τελευταία και έχει μεγάλη ανταπόκριση, δυστυχώς ή ευτυχώς, θέλει τις περισσότερες διαφημίσεις να έχουν ένα σοκαριστικό περιεχόμενο, που να προκαλεί έντονα συναισθήματα, αντιδράσεις αλλά και το πιο σημαντικό, να κεντρίζει την προσοχή όλων.

Η εικόνα μίας υπερβολικά αναπτυγμένης ανήλικης κοπέλας αποτελεί μέρος της διαφημιστικής καμπάνιας της ad agency Serve με θέμα την οικογενειακή βία και με λεζάντα « αν δεις ένα παιδί σαν κάτι περισσότερο, είναι λάθος».

Η διαφήμιση δείχνει μία νεαρή γυναίκα που ερωτοτροπεί με ένα σκυλί για χάρη της προώθησης ενός νέου περιοδικού, του «Deutsch Magazine».

Διαφημιστική καμπάνια για την προώθηση ανδρικών ενδυμάτων, με μία ολόγυμνη γυναίκα να «πειράζει» έναν άντρα.

Προφανώς και η TOYOTA έχει μετανιώσει για την επιλογή της να προωθήσει το καινούριο Prlus βάζοντας έναν άντρα να επιχειρεί να εξαφανίσει σε μία λίμνη ένα πτώμα έχοντας ως λεζάντα: «Τουλάχιστον οδηγεί Prlus».

H κλινική ομορφιάς Xiomara Coronado Beauty Center παρουσιάζει την Angelina Jolie και την Paris Hilton με ρυτίδες και με υπερβολικά γερασμένη επιδερμίδα, σε μία προσπάθεια να επιστήσει την περιποίηση προσώπου απαραίτητη.

Η M&C Saatchl είναι υπεύθυνη για την καμπάνια της Australian Red Cross, σε μία προσπάθεια να προωθήσουν την εθελοντική αιμοδοσία. «Σώσε τρεις ζωές χωρίς να ξοδέψεις ούτε ένα σεντ».

Η διαφήμιση της Benetton παρουσιάζει μία φωτογραφία του ακτιβιστή David Kirby, ταλαιπωρημένος από την νόσο του AIDS, μαζί με την οικογένεια του . Η αρχική εικόνα που κέρδισε το World Press Photo Award, είχε δημοσιευθεί ως ασπρόμαυρη, αλλά η εταιρία αποφάσισε να της βάλει χρώμα ώστε να την κάνει να φαίνεται πιο αληθινή. Με την άδεια της οικογένειας του Kirby η φωτογραφία χρησιμοποιήθηκε στην καμπάνια της Benetton με στόχο την ενημέρωση του κόσμου για τον ιό του AIDS.

Φορώντας σε μία γυναίκα ένα πορτοκαλί εσώρουχο και χρησιμοποιώντας το σλόγκαν « Fair trial, my arse» η διαφήμιση της Agent Provocateur αποτέλεσε μέρος της ευρύτερης εκστρατείας κατά της παράνομης κράτησης των φυλακισμένων στο Γκουαντάναμο.

Η καμπάνια του σχεδιαστή μόδας Kenneth Cole's με τίτλο «Όλοι πάσχουμε από AIDS» μπορεί να δείχνει ένα μοντέλο να κρατάει μία τσάντα, όμως το μήνυμα: «Είμαστε όλοι πιθανοί φορείς» δεν αναφέρεται στην τσάντα αλλά στο AIDS.
ΠΗΓΗ