Tο Superbus ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα
Τα λεωφορεία ποτέ δεν υπήρξαν ένα ιδιαίτερα πολυτελές μέσο για να ταξιδεύει κανείς: το Superbus ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα. Πρόκειται για ένα όχημα που με την πρώτη ματιά θυμίζει κάτι μεταξύ του Batmobile, του αυτοκινήτου του Μπάτμαν, και μίας πολύ μακριάς λιμουζίνας. Αεροδυναμικό και υπερπολυτελές, το Superbus έχει μήκος 15 μέτρα, μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 23 επιβάτες και παρά το μεγάλο μέγεθος η μέγιστη ταχύτητά του φθάνει τα 255 χιλ. την ώρα!
Το όχημα παρουσιάστηκε στην Παγκόσμια Έκθεση της Διεθνούς Ένωσης Δημοσίων Μεταφορών (UITP) στο Ντουμπάι από μία σχεδιαστική ομάδα του πανεπιστημίου Τεχνολογίας του Ντελφτ στην Ολλανδία. Στην ομάδα συμμετείχε ο Ολλανδός αστροναύτης Γούμπο Οκελς, στο παρελθόν ειδικός αποστολών στο Τσάλεντζερ. Κατασκευασμένο από εξαιρετικά ελαφριά υλικά ανθρακονημάτων, διαθέτει υβριδικό κινητήρα που υποστηρίζεται από μπαταρίες λιθίου ιόντων πολυμερούς (Li - Io - Po).
Το όχημα αντίθετα με τα κανονικά λεωφορεία είναι χαμηλό, ενώ διαθέτει συνολικά έξι τροχούς - δύο ζεύγη πίσω και ένα μπροστά. Οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν το ταξίδι τους βυθισμένοι σε άνετα, μεγάλα καθίσματα, με 12 πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω από τα πλάγια. Η εργασίες κατασκευής του ξεκίνησαν το 2004 ενώ το κόστος του εκτιμάται στα 13 εκ. ευρώ.
Το όχημα παρουσιάστηκε στην Παγκόσμια Έκθεση της Διεθνούς Ένωσης Δημοσίων Μεταφορών (UITP) στο Ντουμπάι από μία σχεδιαστική ομάδα του πανεπιστημίου Τεχνολογίας του Ντελφτ στην Ολλανδία. Στην ομάδα συμμετείχε ο Ολλανδός αστροναύτης Γούμπο Οκελς, στο παρελθόν ειδικός αποστολών στο Τσάλεντζερ. Κατασκευασμένο από εξαιρετικά ελαφριά υλικά ανθρακονημάτων, διαθέτει υβριδικό κινητήρα που υποστηρίζεται από μπαταρίες λιθίου ιόντων πολυμερούς (Li - Io - Po).
Το όχημα αντίθετα με τα κανονικά λεωφορεία είναι χαμηλό, ενώ διαθέτει συνολικά έξι τροχούς - δύο ζεύγη πίσω και ένα μπροστά. Οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν το ταξίδι τους βυθισμένοι σε άνετα, μεγάλα καθίσματα, με 12 πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω από τα πλάγια. Η εργασίες κατασκευής του ξεκίνησαν το 2004 ενώ το κόστος του εκτιμάται στα 13 εκ. ευρώ.