https://4.bp.blogspot.com/-776heEvjeJI/VpfilIweC0I/AAAAAAACBWc/_q4E-nZ5axI/s246/The_biggest_Greek_flag_in_the_World_720p_-Segment_.gif

Tuesday, April 12, 2011

Όλοι αγαπούν τον Τζιοβάνι





Ο πρώην άσσος του Θρύλου για όλους και για όλα

Ο Τζιοβάνι έκανε δηλώσεις για την ζωή μετά το ποδόσφαιρο, την Σάντος, και τον πρώην συμπαίκτη του Ρονάλντο ο οποίος επίσης έχει αποσυρθεί από την ενεργό δράση.

Ο Τζιοβάνι Σίλβα Ντε Ολιβέιρα είναι ένας από τους ελάχιστους ποδοσφαιριστές που έχουν αγαπηθεί από φιλάθλους όλων των αποχρώσεων. Εκτός όμως από την Ελλάδα, χαίρει αγάπης και εκτίμησης από όπου έχει βρεθεί σαν ποδοσφαιριστής και κυρίως, φυσικά, στην πατρίδα του.

Βραζιλιάνικη ιστοσελίδα πήρε συνέντευξη από τον δεξιοτέχνη, παλαίμαχο πλέον, ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού και της Σελεσάο και ο «Ζιο» μίλησε για τη ζωή του μετά το ποδόσφαιρο, το «Φαινόμενο Ρονάλντο» που επίσης «συνταξιοδοτήθηκε», αλλά και για την Σάντος.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Ζιοβάνι:


Mε τι ασχολείσαι αφού σταμάτησες να αγωνίζεσαι;


Φροντίζω την οικογένειά μου, τη σύζυγό μου, έχω τον γιο μου. Αυτό είναι το πιο σημαντικό στη ζωή μας.

Ποιά τα σχέδιά σου για το μέλλον;


Έχω δύο σχέδια. Να συνεχίσω με το εκπαιδευτικό μου σχολείο, που συμπεριλαμβάνει από τη βασική εκπαίδευση μέχρι τη θεμελιώδη. Αλλά έχω άτομα που το φροντίζουν αυτό για μένα. Και τώρα θα ανοίξω μια κλινική φυσιοθεραπείας.

Ποιό πέρασμά σου από τη Σάντος σε σημάδεψε περισσότερο;

Όλες οι εποχές με σημάδεψαν. Κάθε μία στην εποχή της. Αλλά η πρώτη (1995) ήταν αυτή που με εκτόξευσε στον χώρο του ποδοσφαίρου. Εκείνη την εποχή άνοιξαν για μένα οι πόρτες του διεθνούς ποδοσφαίρου. Η τελευταία σημαδεύτηκε από τίτλους (σ.σ. κατάφερε να κερδίσει το πρωτάθλημα Παουλίστα με τη Σάντος), αφού παρά το πετυχημένο πέρασμα τη δεκαετία του '90, δεν είχα κατακτήσει τίτλους.

Ήσουν συνδετικός κρίκος του προέδρου Λουίς Αλβάρο (σ.σ. πρόεδρος της Σάντος) στις τελευταίες εκλογές. Πιστεύεις ότι βοήθησες στην καμπάνια;

Ίσως να βοήθησα, αφού οι οπαδοί είναι αυτοί που ψηφίζουν. Ξέρω ότι ο οπαδός της Σάντος με αγαπάει πολύ για όλα όσα έκανα για την ομάδα. Πιστεύω ότι έχω μέρος στη συνεισφορά.

Θεωρείς παραγωγικό το τελευταίο σου πέρασμα από τη Σάντος;

Στην αρχή ναι. Αλλά στο ποδόσφαιρο γίνονται πράγματα στα οποία δεν μπορούμε να αναφερθούμε. Είδα πράγματα που δεν μπορώ να πω. Καμια φορά αν δείξεις εμπιστοσύνη σε έναν άνθρωπο, καταλήγεις απογοητευμένος.

Πληγώθηκες από κάποιον;

Θα σου πω την αλήθεια. Ένιωσα ότι με χρησιμοποίησαν. Νόμιζα ότι ο πρόεδρος θα με στήριζε, όπως τον στήριξα κι εγώ στις εκλογές. Αλλά όταν ο άνθρωπος βρίσκεται ψηλά, ξεχνάει ποιος τον βοήθησε.

Πληγώθηκες από τον Ντοριβάλ Ζούνιορ (σ.σ. τότε προπονητής της Σάντος);


Όταν ο πρόεδρος υποδεικνύει έναν ποδοσφαιριστή στον σύλλογο, ο προπονητής νιώθει να περιορίζεται. Ο Ντοριβάλ δεν με ήθελε. Δεν θα ήμουν καλοδεχούμενος. Με δέχτηκε επειδή ο πρόεδρος μου είχε υποχρέωση.

Σου έλειψαν οι ευκαιρίες;

Ξεκίνησα καλά την προηγούμενη χρονιά, αλλά μετά η ομάδα άρχισε να κερδίζει και έμεινα στο περιθώριο.

Ο Ρονάλντο πρόσφατα συνταξιοδοτήθηκε. Αγωνίστηκες μαζί του στη Μπαρτσελόνα. Τι έχεις να πεις για τον Ρονάλντο;

Έπαιξα με εξαιρετικούς ποδοσφαιριστές όπως ο Ρονάλντο, ο Ρομάριο και ο Ριβάλντο. Αλλά ο Ρονάλντο έχει το μεγαλύτερο χάρισμα. Τον συμπαθείς εύκολα. Όλοι συμπαθούν τον Ρονάλντο. Αυτό σε συνδυασμό με την απόδοσή του στον αγωνιστικό χώρο είναι τέλειο.

πηγή: gazzetta