https://4.bp.blogspot.com/-776heEvjeJI/VpfilIweC0I/AAAAAAACBWc/_q4E-nZ5axI/s246/The_biggest_Greek_flag_in_the_World_720p_-Segment_.gif

Saturday, March 05, 2011

Φαν Γκαάλ: «Δεν θα απολυθώ σύντομα»


Κυριακή, 06 Μαρτίου 
Ο Λουίς Φαν Γκαάλ τόνισε πως δεν θα απολυθεί τόσο σύντομα από τον πάγκο της Μπάγερν Μονάχου ενώ η διοίκηση των Βαυαρών είναι αυτή που θα αποφασίσει.


«Η απόφαση θα παρθεί από την διοίκηση. Δεν έχω απολυθεί πολλές φορές και έχω μείνει αρκετό καιρό στις ομάδες που έχω προπονήσει. Είμαι περήφανος για την δουλειά που έχω κάνει στην Μπάγερν», δήλωσε αρχικά ο Ολλανδός απαντώντας στις φήμες περί απόλυσης του.
«Είναι δύσκολη ερώτηση. Ποιος θα αντικαταστήσει τον Φαν Γκάαλ», κατέληξε ο τεχνικός της Μπάγερν όταν ρωτήθηκε για το συμβόλαιο του που εκπνέει το 2012 και για το αν θα ανανεώσει την συνεργασία του με τους πρωταθλητές Γερμανίας.