https://4.bp.blogspot.com/-776heEvjeJI/VpfilIweC0I/AAAAAAACBWc/_q4E-nZ5axI/s246/The_biggest_Greek_flag_in_the_World_720p_-Segment_.gif

Sunday, February 27, 2011

Συγκλονιστικό βίντεο! S’immoler par le feu... l'Euro prend feu !


Το όνομά μου είναι Ελένη ... είμαι Ελληνίδα ... Ελλάδα ...
Πόσο παράξενη τρυφερότητα;
Η Πατρίδα μου γράφεται μόνο με κεφαλαία ΑΘΗΝΑ μητέρα, νονά!
Αποφάσισα στο μάτι της κάμερας, να τερματίσω την ζωή μου.
Έλουσα με βενζίνη τον εαυτό μου θυσία στην πυρά! 
Επειδή δεν θέλω να την παραδώσω, για μια χούφτα ευρώ

Je m'appelle Hélène...Je suis grecque... la Grèce... quelle étrange tendresse?
Ma ville natale ne s'écrit plus en lettres capitales
ATHÈNES mère, marraine !
J'ai décidé sous l'œil de cette caméra
De mettre fin à mes jours
De m'arroser d'essence et de m'immoler par le feu
Parce que je n'ai pas envie de te céder
Pour une poignée d'euros