https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJvaEY_xA9P4w0pNB4u5WjtbGLfKIv0q4VkXF1P3D3Z-L6z5RpOPg2k5XzZ4SW8aXYLTtz9rqwMWUqHMp2kOtrIZvazEt6GU_LEVqRI6bYPLCHJQvQuqv4RNRpbogTvDZFXkwOvP0NtRs/s246/The_biggest_Greek_flag_in_the_World_720p_-Segment_.gif

Monday, September 19, 2011

Πορτοκαλί θύελλα





Ο,τι είχε χάσει στο Μιζάνο το πήρε πίσω στην Αραγκον ο Κέισι Στόνερ, κερδίζοντας τον αγώνα της Κυριακής (18/9) στην ισπανική πίστα για να αυξήσει ξανά στους 44 βαθμούς την πρωτοπορία του στο πρωτάθλημα έναντι του Χόρχε Λορένθο.


Ηταν μία ακόμα κυρίαρχη εμφάνιση για τον Στόνερ, ο οποίος τερμάτισε οκτώ δευτερόλεπτα μπροστά από τον ομόσταβλό του στην Honda, Ντάνι Πεντρόσα, που ήταν δεύτερος.

Ο Λορένθο δεν ήταν ανταγωνιστικός σε αυτή την κούρσα, ωστόσο ένα οδηγικό λάθος του Μάρκο Σιμοντσέλι του επέτρεψε να ανέβει στο βάθρο, παίρνοντας την τρίτη θέση μπροστά από τον ιταλό της Gresini Honda.

Πέμπτος ήταν ο Μπεν Σπιζ με την άλλη εργοστασιακή Yamaha, ενώ ο Βαλεντίνο Ρόσι, παρότι εκκίνησε από το pit-lane λόγω της απόφασής του να ξεπεράσει το όριο κινητήρων και να βάλει μια έβδομη καινούργια μονάδα στην Ducati του, κατάφερε να μπει μέσα στην πρώτη 10άδα.

Η εξέλιξη του GP Αραγονίας
Στο ίδιο μοτίβο των περισσότερων αγώνων φέτος κύλησαν τα πράγματα στην Αραγκον, με τον Στόνερ να χάνει μια-δυο θέσεις στην εκκίνηση, αλλά να ανακτά γρήγορα την πρώτη θέση και να εξαφανίζεται μπροστά στη συνέχεια.

Στον 14ο αγώνα της χρονιάς ήταν ο Σπιζ εκείνος που έκανε σούπερ εκκίνηση από την τρίτη θέση του grid, στρίβοντας πρώτος στην πρώτη στροφή.

Η χαρά του αμερικανού κράτησε μόλις δύο γύρους, καθώς σε εκείνο το σημείο δέχτηκε προσπέρασμα και από τον Στόνερ και από τον Πεντρόσα που ήταν φανερά σε πιο γρήγορο ρυθμό.

Η ενδοοικογενειακή μάχη που περιμέναμε μεταξύ των δύο Honda για την πρωτοπορία δεν ήρθε ποτέ, καθώς ο Στόνερ αύξανε συνεχώς γύρο με το γύρο τη διαφορά του, χωρίς αυτή τη φορά να αντιμετωπίζει προβλήματα σωματικής κόπωσης, τα οποία του είχαν στοιχίσει τη νίκη στο Μιζάνο.

Μάχη υπήρξε για το τελευταίο σκαλί του βάθρου, με τους Σιμοντσέλι, Σπιζ και Λορένθο να είναι οι διεκδικητές. Ο Σιμοντσέλι κατάφερε να περάσει τις δύο Yamaha, όμως στον 10ο γύρο έκανε λάθος υπολογισμό στα φρένα μιας στροφής, βγήκε πολύ ανοιχτά και έπεσε πέμπτος.

Ο Λορένθο στη συνέχεια πέρασε τον Σπιζ για την τρίτη θέση, κάτι που έκανε επτά γύρους πριν από το τέλος και ο Σιμοντσέλι, για τον οποίο όμως ήταν πλέον αργά για να κυνηγήσει το βάθρο.

Ο Αλβαρο Μπαουτίστα έκανε έναν ακόμα εξαιρετικό αγώνα και πήρε την έκτη θέση για την Suzuki, ενώ ο Νίκι Χέιντεν αναδείχτηκε νικητής στη μονομαχία με τον δορυφορικό αναβάτη Αλβαρο Μπαουτίστα για τον τίτλο της πρώτης Ducati στην κατάταξη, τερματίζοντας έβδομος.

Ο Ρόσι ξεκίνησε από το pit-lane με νέο κινητήρα και στο πρώτο μισό της κούρσας είχε εξαιρετικό ρυθμό, ανεβαίνοντας μέχρι και την ένατη θέση. Προς το τέλος η απόδοσή του έπεσε, με αποτέλεσμα να βρεθεί υπό την πίεση των Καλ Κράτσλοου και Χιρόσι Αογιάμα. Ο βρετανός κατάφερε να περάσει και να κρατηθεί μπροστά από τον Γιατρό, όχι όμως και ο ιάπωνας που έμεινε 11ος.

Στον αγώνα υπήρξαν και τέσσερις εγκαταλείψεις. Οι Αντρέα Ντοβιτσιόζο και Κάρελ Αμπραχαμ έπεσαν αμέσως μετά την εκκίνηση σε ξεχωριστά περιστατικά, ενώ στον 17ο γύρο ο Λόρις Καπιρόσι έπεσε πάνω στην πίσω ρόδα του Τόνι Ελίας, με αποτέλεσμα να βρεθούν στο έδαφος και οι δύο.

Ο 15ος από τους 18 αγώνες MotoGP της σεζόν θα γίνει στο Μοτέγκι της Ιαπωνίας σε δύο εβδομάδες (30/9-2/10).


www.sport.gr