Άλλοι την προτιμούν ξανθιά, άλλη μελαχρινή και άλλη καστανή. Όπως και να 'χει η μπίρα είναι το αγαπημένο ποτό των ανδρών. Και οι διαφημιστές το ξέρουν πολύ καλά αυτό και το αποδεικνύουν.
Κατ' αρχάς μην τσαντίζεσαι που γράφουμε την μπίρα με “ι”. Έτσι επιβάλλει η σύγχρονη γραμματική, όσο και να μην μας αρέσει. Συνεχίζουμε..
Είναι το ποτό που σου κάνει παρέα την ώρα που βλέπεις τη μπάλα σου. Εκείνο που σε δρόσιζε όλο το καλοκαίρι μετά τις ατελείωτες ώρες στον ήλιο. Εκείνο που ζητάς με το που θα βρεθείς σε ένα χαλαρό μπαρ.
Η μπίρα είναι σύμβολο για τον σύγχρονο άνδρα και η βιομηχανία πίσω από το ποτήρι που απολαμβάνεις εσύ ανά πάσα ώρα και στιγμή είναι ένα καλοκουρδισμένο ρολόι που δεν σταματάει να χτυπά την ώρα που εσύ αποκοιμιέσαι μετά από 6-7 μπουκάλια.
Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις του ουίσκι και της βότκας που είναι συνήθως ακατάλυπτες και παρανοϊκές, οι διαφημιστικές καμπάνιες της μπίρας είναι συνήθως απλές και εντυπωσιακές.
Το MEN 24 μάζεψε τις 8 καλύτερες διαφημιστικές ενέργειες για την μπίρα και σου τις παρουσιάζει.
Στο νούμερο 8
Μία σταγόνα ιδρώτα που ξεκινάει από το λαιμό μιας νεαρής βραζιλιάνας, περνάει από τις καμπύλες – κατατεθέν αυτής της χώρας και λίγο πριν φτάσει στη γάμπα της, ξαναγυρνάει προς τα πάνω λόγω της μπίρας που την δρόσισε. Ωραίο κορίτσι Brahma, μπράβο.
Στο νούμερο 7
Εκπληκτική διαφήμιση με άρωμα Κούβας από την Guiness. Μια cross country κούρσα σαλιγκαριών, με αγωνιστικά νούμερα, καλοστημένη πίστα και πολλή μπίρα.
Στο νούμερο 6
Φτηνό τέχνασμα της Miller με δύο γυναίκες να παλεύουν με τα εσώρουχα για το ποιός είναι ο λόγος που προτιμούν τη συγκεκριμένη μπίρα. Αλλά ποιός δεν θέλει να βλέπει μια τέτοια διαφήμιση;
Στο νούμερο 5
Η διάσημη διαφήμιση της Heineken με 4 γυναίκες να εκστασιάζονται στη θέα μίας walk-in closet στην οποία η οικοδέσποινα έχει τα ρούχα και τα παπούτσια της, την ίδια ώρα που 4 άνδρες τσιρίζουν υστερικά στη θέα ενός walk-in fridge.
Στο νούμερο 4
Το τρίο που δημιούργησε η Guiness για τους φανατικούς της με την μπίρα να στέκεται χαμηλά στην πλάτη μια κοπέλας την οποία απ' ότι φαίνεται μοιράζονται δύο φίλοι. Όπως και την μπίρα.
Στο νούμερο 3
Οι άνθρωποι της Carlton Draught παίζουν σε μία επική διαφήμιση και πολύ απλά το ξέρουν και το τραγουδάνε κιόλας. Με ένα πομπώδες κομμάτι και μία προετοιμασία για μάχη στα πρότυπα του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών, σχημα΄τιζουν ένα ποτήρι μπίρας και έναν άνθρωπο που την καταναλώνει. Φανταστική διαφήμιση.
Στο νούμερο 2
Φοβερά καλογυρισμένη διαφήμιση που θυμίζει κάτι ανάμεσα σε Ιαπωνική υπερπαραγωγή και το Εργοστάσιο Σοκολάτας του Willy Wanka. Όλη η διαδικασία παραγωγής της μπίρας Sapporo σε ένα δίλεπτο φιλμάκι. Εύγε!
Στο νούμερο 1
Μια φοβερή φάρσα που διοργάνωσε η εταιρεία σε οπαδούς της Μίλαν. Παραμονές του παιχνιδιού της Μίλαν με την Ρεάλ Μαδρίτης για το Champions League ανάγκασαν πολλούς οπαδούς της Μίλαν να παρακολουθήσουν ένα κοντσέρτο μουσικής αντί να δουν το παιχνίδι. Πώς; Έβαλαν γυναίκες, έβαλαν αφεντικά και καθηγητές να πείσουν τους οπαδούς ότι πρέπει να χάσουν το παιχνίδι για χάρη του κοντσέρτου. Τα πάντα άλλαξαν όταν οι μουσικοί άρχισαν να παίζουν τον παιάνα του Champions League. Απολαύστε μαθήματα marketing..
πηγη
Κατ' αρχάς μην τσαντίζεσαι που γράφουμε την μπίρα με “ι”. Έτσι επιβάλλει η σύγχρονη γραμματική, όσο και να μην μας αρέσει. Συνεχίζουμε..
Είναι το ποτό που σου κάνει παρέα την ώρα που βλέπεις τη μπάλα σου. Εκείνο που σε δρόσιζε όλο το καλοκαίρι μετά τις ατελείωτες ώρες στον ήλιο. Εκείνο που ζητάς με το που θα βρεθείς σε ένα χαλαρό μπαρ.
Η μπίρα είναι σύμβολο για τον σύγχρονο άνδρα και η βιομηχανία πίσω από το ποτήρι που απολαμβάνεις εσύ ανά πάσα ώρα και στιγμή είναι ένα καλοκουρδισμένο ρολόι που δεν σταματάει να χτυπά την ώρα που εσύ αποκοιμιέσαι μετά από 6-7 μπουκάλια.
Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις του ουίσκι και της βότκας που είναι συνήθως ακατάλυπτες και παρανοϊκές, οι διαφημιστικές καμπάνιες της μπίρας είναι συνήθως απλές και εντυπωσιακές.
Το MEN 24 μάζεψε τις 8 καλύτερες διαφημιστικές ενέργειες για την μπίρα και σου τις παρουσιάζει.
Στο νούμερο 8
Μία σταγόνα ιδρώτα που ξεκινάει από το λαιμό μιας νεαρής βραζιλιάνας, περνάει από τις καμπύλες – κατατεθέν αυτής της χώρας και λίγο πριν φτάσει στη γάμπα της, ξαναγυρνάει προς τα πάνω λόγω της μπίρας που την δρόσισε. Ωραίο κορίτσι Brahma, μπράβο.
Στο νούμερο 7
Εκπληκτική διαφήμιση με άρωμα Κούβας από την Guiness. Μια cross country κούρσα σαλιγκαριών, με αγωνιστικά νούμερα, καλοστημένη πίστα και πολλή μπίρα.
Στο νούμερο 6
Φτηνό τέχνασμα της Miller με δύο γυναίκες να παλεύουν με τα εσώρουχα για το ποιός είναι ο λόγος που προτιμούν τη συγκεκριμένη μπίρα. Αλλά ποιός δεν θέλει να βλέπει μια τέτοια διαφήμιση;
Στο νούμερο 5
Η διάσημη διαφήμιση της Heineken με 4 γυναίκες να εκστασιάζονται στη θέα μίας walk-in closet στην οποία η οικοδέσποινα έχει τα ρούχα και τα παπούτσια της, την ίδια ώρα που 4 άνδρες τσιρίζουν υστερικά στη θέα ενός walk-in fridge.
Στο νούμερο 4
Το τρίο που δημιούργησε η Guiness για τους φανατικούς της με την μπίρα να στέκεται χαμηλά στην πλάτη μια κοπέλας την οποία απ' ότι φαίνεται μοιράζονται δύο φίλοι. Όπως και την μπίρα.
Στο νούμερο 3
Οι άνθρωποι της Carlton Draught παίζουν σε μία επική διαφήμιση και πολύ απλά το ξέρουν και το τραγουδάνε κιόλας. Με ένα πομπώδες κομμάτι και μία προετοιμασία για μάχη στα πρότυπα του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών, σχημα΄τιζουν ένα ποτήρι μπίρας και έναν άνθρωπο που την καταναλώνει. Φανταστική διαφήμιση.
Στο νούμερο 2
Φοβερά καλογυρισμένη διαφήμιση που θυμίζει κάτι ανάμεσα σε Ιαπωνική υπερπαραγωγή και το Εργοστάσιο Σοκολάτας του Willy Wanka. Όλη η διαδικασία παραγωγής της μπίρας Sapporo σε ένα δίλεπτο φιλμάκι. Εύγε!
Στο νούμερο 1
Μια φοβερή φάρσα που διοργάνωσε η εταιρεία σε οπαδούς της Μίλαν. Παραμονές του παιχνιδιού της Μίλαν με την Ρεάλ Μαδρίτης για το Champions League ανάγκασαν πολλούς οπαδούς της Μίλαν να παρακολουθήσουν ένα κοντσέρτο μουσικής αντί να δουν το παιχνίδι. Πώς; Έβαλαν γυναίκες, έβαλαν αφεντικά και καθηγητές να πείσουν τους οπαδούς ότι πρέπει να χάσουν το παιχνίδι για χάρη του κοντσέρτου. Τα πάντα άλλαξαν όταν οι μουσικοί άρχισαν να παίζουν τον παιάνα του Champions League. Απολαύστε μαθήματα marketing..
πηγη