Υπήρχαν φόβοι ότι μπορεί να ακυρωθεί η συγκεκριμένη ειδική διαδρομή για λόγους ασφαλείας καθότι μάζεψε πάρα πολύ κόσμο.
Παραταύτα όλα πήγαν καλά χάρη στην άριστη οργάνωση του αγώνα που μέχρι τώρα δείχνει το καλύτερο της πρόσωπο.
Ο Σεμπάστιαν Λεμπ δεν κέρδισε την τελευταία ειδική της ημέρας, αυτή την πήρε ο Λάτβαλα αλλά ο Γάλλος βρέθηκε μπροστά καθώς ο συμπατριώτης του και teammate του Σεμπαστιάν Οζιέ έκοψε ώστε να τον αφήσει αύριο να ανοίγει δρόμο. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Οζιέ έχασε 17sec στην τελευταία ειδική ώστε να εκκινεί αύριο δεύτερος έχοντας διαφορά μόλις 2.2sec από το Λεμπ. Στο service park πριν λίγο, τα "γαλλικά" έγιναν διεθνής γλώσσα.
Η σημερινή μέρα περιελάμβανε έξι ακόμη ειδικές διαδρομές υπό το φως της ημέρας.
Πρόκειται για τις ειδικές διαδρομές Κλένια – Μυκήνες, Γυμνό και Κεφαλάρι οι οποίες έγιναν από δυο φορές η καθεμία.
Ο χθεσινός πρωτοπόρος Πέτερ Σόλμπεργκ αντιμετώπισε σήμερα το μειονέκτημα ότι εκκινούσε πρώτος και έτσι καθάριζε το δρόμο για τους υπόλοιπους. Τουλάχιστον αυτό συνέβη στις πρώτες τρεις ειδικές της ημέρας. Η επίθεση των εργοστασιακών Citroen DS3 ήταν καταιγιστική πριν ολοκληρωθεί η εξάδα των διαδρομών ο Σεμπαστιάν Οζιέ πέρασε μπροστά ακολουθούμενος σε απόσταση βολής από τον πολυπρωταθλητή και teammate του Σεμπαστιάν Λεμπ.
Ο Οζιέ κέρδισε τις τέσσερις από τις έξι ειδικές διαδρομές και ειδικότερα όλες τις πρωινές και το Κεφαλάρι ξανά το απόγευμα.
Βρεθήκαμε εκεί στα πρώτα χιλιόμετρα της ειδικής και πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε από τον αριθμό αλλά και το πάθος των θεατών. Όλοι γνώριζαν τα αυτοκίνητα, τους χρόνους των προηγούμενων ειδικών δεν ήταν δε λίγοι αυτοί που με τα i-pad ανά χείρας παρακολουθούσαν τους ενδιάμεσους χρόνους της ειδικής στην οποία βρίσκονταν.
Βέβαια υπήρχαν και οι πιο παραδοσιακοί με το χρονόμετρο στο χέρι να υπολογίζουν πόσα δέκατα έχασε μέχρι το σημείο που βρισκόμασταν ο αγαπημένος τους Πέτερ Σόλμπεργκ.
Μπροστά μας ταχύτερα απ’ όλους πέρασε ο Λεμπ και πιο θεαματικά ο Λάτβαλα.
Ο κόσμος περίμενε να δει το Ράικονεν αλλά ο Φινλανδός τους απογοήτευσε με το πέρασμά του. Επίσης απογοητεύει πολλούς με τη συμπεριφορά του σύμφωνα μ’ αυτά που εισπράττουμε εδώ. Ειδικά το μεσημέρι στο service park δεν υπήρξε άνθρωπος που να πιάσαμε κουβέντα και να μην είχε ένα αρνητικό σχόλιο για τη συμπεριφορά του Φινλανδού παγκόσμιου πρωταθλητή στη F1.
Το περισσότερο χειροκρότημα στο σημείο που βρισκόμασταν στο Κεφαλάρι απέσπασε ο Λάμπρος Αθανασούλας που μετά τη χθεσινή εγκατάλειψη από ψαλίδι συνεχίζει τον αγώνα κάνοντας χρήση του Super Rally. Οι χρόνοι του σήμερα ήταν ανταγωνιστικοί εκτός από την ειδική Γυμνό (2) όπου αντιμετώπισε πρόβλημα με το εμπρός αμορτισέρ. Το κορυφαίο Ελληνικό δίδυμο εντυπωσίασε στη νυχτερινή ειδική διαδρομή όπου ο Αθανασούλας σημείωσε τον 5ο χρόνο γενικής.
Την δεύτερη φορά που έγινε η ειδική διαδρομή Κλένια – Μυκήνες κέρδισε ο Λάτβαλα που και σήμερα αντιμετώπισε πληθώρα μηχανικών προβλημάτων και έχει χάσει σημαντικό έδαφος στους χρόνους.
Αντίθετα στο Γυμνό νικητής ήταν ο Σεμπάστιαν Λεμπ που δείχνει ότι ξέρει άριστα το παιχνίδι της γάτας με τον ποντικό. Ο πολύπειρος και δαιμόνιος Γάλλος γνωρίζει ότι δύσκολα θα κερδίσει τον αγώνα αυτός που αύριο θα εκκινεί πρώτος.
Η αυριανή μέρα περιλαμβάνει 5 ειδικές διαδρομές. Θα γίνουν από δυο φορές οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Νέα Πίσσια και η τελευταία ειδική διαδρομή είναι η Power Stage που θα ξεκινήσει στις 14:11 το μεσημέρι και θα μεταδοθεί απευθείας από την ΕΤ1.
Αμέσως μετά θα γίνει ο τερματισμός και η απονομή στην παραλία του Club Hotel Cazino Loutraki (15:30).
Συνολικά οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών της σημερινής μέρας προτού αυτοί μπουν στην τελευταία νυχτερινή ειδική διαδρομή όπως τις μεταφέρει το Γραφείο Τύπου του αγώνα ήταν:
1 LOEB Sébastien - ELENA Daniel
«Ήταν μια καλή μέρα ως εδώ. Το αυτοκίνητο λειτούργησε καλά. Στην τελευταία ειδική ο Ogier έχει την κατάσταση στα χέρια του, μιας και ξεκινά τέταρτος. Δεν ξέρω τι στρατηγική θα ακολουθήσει.»
3 HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo
«Δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι. Το αυτοκίνητο είναι μια χαρά, η αίσθησή μας καλή, η οδήγησή μου το ίδιο, αλλά πάλι τα Citroen είναι κάποια δευτερόλεπτα πιο γρήγορα. Είναι εκνευριστικό. Δεν έχω πρόβλημα να οδηγήσω νύχτα, αλλά ανησυχώ για τη σκόνη. Ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά.»
2 OGIER Sébastien - INGRASSIA Julien
«Το απόγευμα όλα πήγαν τέλεια. Μπορέσαμε να κερδίσουμε λίγο ακόμα χρόνο από τον Loeb. Τη νύχτα η οδήγηση θα είναι δύσκολη. Δεν έχουμε οδηγήσει ξανά στο χώμα και στα σκοτεινά. Πρέπει να προσέξουμε, γιατί το λάθος είναι εύκολο πράγμα, αλλά θα πάμε τέρμα γκάζι.»
4 LATVALA Jari-Matti - ANTTILA Miikka
«Το αυτοκίνητο λειτούργησε σωστά και κάναμε έναν πολύ καλό χρόνο. Στα δύσκολα κομμάτια οδήγησα πιο ήπια, για να μην το σπάσω. Μου αρέσει να οδηγώ νύχτα. Ελπίζω να μην έχει πολλή σκόνη.»
11 SOLBERG Petter - PATTERSON Chris
«Το απόγευμα ήταν καλό. Θα μπορούσε να είναι και πολύ χειρότερα. Η βραδινή ειδική έχει πολύ μπόσικο χώμα, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι' αυτό.»
6 OSTBERG Mads - ANDERSSON Jonas
«Ήταν ένα καλό απόγευμα. Όχι τέλειο, αλλά καλό. Οι ειδικές μου φάνηκαν δυσκολότερες από ό,τι το πρωί. Δεν έχω μεγάλα σχέδια για τη νυχτερινή ειδική. Θα προσπαθήσω να μείνω συγκεντρωμένος και να το παλέψω. Θα πιέσουμε.»
5 WILSON Matthew - MARTIN Scott
«Οι ειδικές ήταν εντάξει, αλλά το πρόβλημά μας στον κινητήρα παραμένει. Οι απογευματινές ήταν δυσκολότερες από τις πρωινές. Η Ε.Δ. 13 θα είναι αρκετά δύσκολη, αλλά τη βλέπω σαν μια νέα εμπειρία. Ελπίζω να φυσάει, ώστε να μην έχουμε πρόβλημα με τη σκόνη.»
15 SOLBERG Henning - MINOR Ilka
«Οι ειδικές ήταν πολύ καλές σήμερα. Το απόγευμα ίσως λίγο πιο δύσκολες από ό,τι το πρωί. Στη νυχτερινή θα δυσκολευτούμε, γιατί δε φυσάει αρκετά ώστε να παίρνει μακριά τη σκόνη.»
19 ATHANASSOULAS Lambros - ZAKHEOS Nikolaos
«Πουλήσαμε την ειδική Γυμνό, και ευτυχώς, γιατί είχε λυθεί το εμπρός δεξί αμορτισέρ από την πλήμνη. Ευτυχώς δεν έφυγε εντελώς η βίδα και τη σφίξαμε μετά την ειδική. Γενικά, προσπαθούμε να πάμε γρήγορα. Δεν έχω οδηγήσει ξανά νύχτα. Αν υπάρχει καλή ορατότητα, θα πάμε γρήγορα.»