https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJvaEY_xA9P4w0pNB4u5WjtbGLfKIv0q4VkXF1P3D3Z-L6z5RpOPg2k5XzZ4SW8aXYLTtz9rqwMWUqHMp2kOtrIZvazEt6GU_LEVqRI6bYPLCHJQvQuqv4RNRpbogTvDZFXkwOvP0NtRs/s246/The_biggest_Greek_flag_in_the_World_720p_-Segment_.gif

Friday, March 25, 2011

Ένα τρένο με...


Ονομάζονταν Schienenzeppelin, και δημιουργήθηκε το 1930 από Γερμανούς μηχανικούς με σκοπό να αντικαταστήσει τα τρένα της εποχής. 
 
Κατασκευάστηκε από την γερμανική σιδηροδρομική εταιρεία Deutsche Reichsbahn και ήταν από αλουμίνιο, ενώ στο πίσω μέρος, διέθετε έναν τεράστιο έλικα, ο οποίος έδινε και την ώθηση στο τρένο. Τροφοδοτούνταν από έναν 46-λίτρων MBW V-12 κινητήρα, 600 ίππων, που επέτρεπε στο τρένο, να ταξιδεύει με ταχύτητα 120 μίλια ανά ώρα (max 140 μίλια/ώρα). Να σημειώσουμε εδώ, ότι ήταν τόσο γρήγορο, που κατείχε το ρεκόρ ταχύτητας των 140 mph για 23 χρόνια, πριν το "χάσει" από ένα βενζινοκίνητο τρένο.
Δυστυχώς, όπως και οι περισσότερες "τρελές" ιδέες από τη Γερμανία, το Schienenzeppelin δεν βγήκε ποτέ σε μαζική παραγωγή και η ιδέα εγκαταλείφθηκε σχεδόν αμέσως, λόγω ανησυχιών σχετικά με την ασφάλεια και την αξιοπιστία του έλικας του.