https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJvaEY_xA9P4w0pNB4u5WjtbGLfKIv0q4VkXF1P3D3Z-L6z5RpOPg2k5XzZ4SW8aXYLTtz9rqwMWUqHMp2kOtrIZvazEt6GU_LEVqRI6bYPLCHJQvQuqv4RNRpbogTvDZFXkwOvP0NtRs/s246/The_biggest_Greek_flag_in_the_World_720p_-Segment_.gif

Wednesday, March 30, 2011

ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΠΟΥ ΑΙΩΡΟΎΝΤΑΙ


Για την κατασκευή ενός νέου σταθμού ηλεκτροπαραγωγής στη Nant de Drance στο ελβετικό καντόνι του Valais, η κοινοπραξία κατασκευής επέλεξε ένα στόλο  φορτηγών Astra HD8 480 ίππων.



  Η μόνη πρόσβαση στο εργοτάξιο, 2.000 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, είναι μέσω τελεφερίκ ή  με ελικόπτερο. Έτσι όλα τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται για τις εργασίες κατασκευής της σήραγγας έπρεπε να μεταφερθούν ή καλύτερα να "πετάξουν" με ......θέα τις  ελβετικές Άλπεις.
Swiss 2.jpg
 Η κοινοπραξία, Groupement Marti Implenia που είναι ο ανάδοχος κατασκευής της σήραγγας και  του  σταθμού ηλεκτροπαραγωγής, πήρε το ρίσκο να κάνει το έργο γνωρίζοντας τις δυσκολίες που θα αντιμετώπιζε.
Swiss 3.jpg
Η Nant de Drance , που βρίσκεται μεταξύ δύο υφιστάμενων δεξαμενών στην ελβετική / γαλλική περιοχή των συνόρων μεταξύ Martigny ( καντόνι του Valais ) και το Σαμονί θα παράγει 600 MW, χρησιμοποιώντας την πίεση του νερού που προέρχονται από περίπου 300 μέτρα υψόμετρο .  Το εργοστάσιο χτίζεται μέσα στο βουνό, στα 1700 μέτρα πάνω από τη θάλασσα, με πρόσβαση μέσω μιας σήραγγας 5,6 χιλιομέτρων.  Η κοινοπραξία  άρχισε τις εργασίες, τον Ιανουάριο του 2009 και θα τις ολοκληρώσει κατά πάσα πιθανότητα, το 2017.
Swiss 4.jpg
Όταν ολοκληρωθεί, το νέο υπόγειο υδροηλεκτρικό εργοστάσιο θα προμηθεύει τις μελλοντικές ενεργειακές ανάγκες της Ελβετίας και το συγκοινωνιακό δίκτυο.