https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJvaEY_xA9P4w0pNB4u5WjtbGLfKIv0q4VkXF1P3D3Z-L6z5RpOPg2k5XzZ4SW8aXYLTtz9rqwMWUqHMp2kOtrIZvazEt6GU_LEVqRI6bYPLCHJQvQuqv4RNRpbogTvDZFXkwOvP0NtRs/s246/The_biggest_Greek_flag_in_the_World_720p_-Segment_.gif

Monday, March 07, 2011

Αυστριακοί Μέχρι το Ante για Diesel Αεροπλάνα






Δύο αυστριακή κατασκευαστές κινητήρων αναπτύσσουν ένα κινητήρα diesel 280 ίππων για την αγορά της γενικής αεροπορίας.  Λένε ότι θα είναι το πιο ισχυρό κινητήρα ντίζελ διαθέσιμων αεροσκαφών, και, επίσης, θα κάψει το πρότυπο καύσιμο αεριωθούμενων αεροσκαφών που χρησιμοποιούνται από τουρμπίνα, η οποία είναι πολύ πιο ευρέως διαθέσιμη από τη βενζίνη αεροπορίας.

Αυστρο κινητήρα εντάχθηκαν Steyr Motors να αναπτύξει μια ελαφριά έκδοση του Steyr Μ1 ντίζελ που χρησιμοποιείται ευρέως στο θαλάσσιο και την αγορά ειδικής χρήσης.  Η έκδοση των αεροσκαφών είναι πλακόστρωτο για ένα ζευγάρι των σύνθετων αεροσκαφών που Diamond Aircraft, μια άλλη αυστριακή εταιρία, έχει στα σκαριά.

Ο νέος εξακύλινδρος κινητήρας θα προσφέρει 110 ίππους περισσότερους από το σημερινό κινητήρα που χρησιμοποιείται από Diamond.  Αυστρο Engine αναπτύσσει το ντίζελ μύλος για νέες DA50 Diamond, (φωτογραφία), ένα αεροπλάνο με ένα κινητήρα με πέντε έδρες που έχει ως στόχο τη λαϊκή SR22 Cirrus.

Το πιο ισχυρό ντίζελ προορίζεται επίσης για ένα νέο αεροπλάνο δικινητήριο που αναπτύσσεται από Diamond και είναι γνωστό μόνο από το διφορούμενο όνομα της FSA, ή Μέλλον μικρά αεροσκάφη.

Diesels κερδίζουν τη δημοτικότητα στον κόσμο της αεροπορίας, λόγω της αποτελεσματικότητας και της ικανότητάς τους να καίνε Jet-A, το ίδιο καύσιμο που χρησιμοποιείται από αεριωθούμενα.  Οι περισσότεροι εμβόλων μηχανοκίνητα αεροσκάφη κάψει μια ειδική έκδοση της βενζίνης είναι γνωστή ως 100LL (χαμηλής μόλυβδο).  Είναι δύσκολο να βρεθεί σε πολλά μέρη του κόσμου, ιδίως σε απομακρυσμένες γωνίες, και τείνει να είναι πιο ακριβά από τα καύσιμα αεριωθουμένων.

Diamond Aircraft έχει ηγετική θέση στη χρήση βιοντίζελ.  Στις Ηνωμένες Πολιτείες τρέχουσα αεροπλάνου της εταιρείας δικινητήριο, ο DA42, είναι διαθέσιμο με μικρότερες, τετρακύλινδροι κινητήρες.  Στην Ευρώπη μονοκινητήρια αεροσκάφη της εταιρείας, η DA40, διατίθεται επίσης με ντίζελ εξουσία.

Diamond σχέδια για δρομολόγια του νέου κινητήρα σε DA50 αργότερα αυτό το έτος.