Η VW αναβιώνει το Microbus ενσωματώνοντας τα χαρακτηριστικά του παρελθόντος στη σύγχρονη τεχνολογία, σε ένα μοντέλο που θα είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες μίας οικογένειας με… στιλ!
Ένα μοντέλο που γνώρισε μεγάλη εμπορική επιτυχία στα μέσα του προηγούμενου αιώνα ήταν το VW Type2 Microbus. Η ιστορία του ξεκινάει από το 1950 και με το πέρασμα των χρόνων το Microbus γίνεται σύμβολο της εποχής του σε ολόκληρη την υφήλιο. Διαχρονικά, εξελίσσεται συνεχώς φθάνοντας την πέμπτη γενιά του στις μέρες μας, όπου έχει αποκτήσει την ονομασία Caravelle ή Multivan. Βέβαια, αν και εξελίχθηκε σε όλα του τα σημεία, ακολουθώντας τα πρότυπα ασφάλειας και άνεσης των σύγχρονων αυτοκινήτων της εποχής μας, όπως είναι λογικό, στην παρούσα φάση δεν θυμίζει καθόλου αισθητικά την πρώτη του γενιά. Από την άλλη πλευρά, το νέο Beetle της VW, το Fiat 500 και το Mini Cooper, τα οποία διατηρούν τη ρετρό σχεδίασή τους δείχνουν να προτιμούνται από το αγοραστικό κοινό που αναζητά ένα ξεχωριστό όχημα για τις μετακινήσεις του. Έτσι, σύμφωνα με δηλώσεις του αρχισχεδιαστή Klaus Bischoff της VW τον περασμένο Νοέμβριο, η αναβίωση του ιστορικού Microbus που έγινε πασίγνωστο τη δεκαετία του 1950 είναι περισσότερο από πιθανή. Το μοντέλο αυτό θα βασιστεί σχεδιαστικά πάνω στο VW Microbus Concept που είδαμε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ το 2001. Το Auto Τρίτη λοιπόν, σας παρουσιάζει αποκλειστικά, κατασκοπευτικές εικόνες του νέου VW Microbus που, όπως βλέπετε, έχει σημαντικές ομοιότητες με το πρωτότυπο μοντέλου του 2001. Το αμάξωμα διαθέτει αρκετές κάθετες καμπύλες επιφάνειες, ειδικά στο εμπρόσθιο τμήμα του, με το ενιαίο τμήμα στην περιοχή κάτω από το παρμπρίζ να συμπεριλαμβάνει το ευμέγεθες λογότυπο της γερμανικής φίρμας. Στο πίσω μέρος, συναντάμε ακόμα δύο μακρόστενα φωτιστικά σώματα, τα οποία διαθέτουν λαμπτήρες τεχνολογίας LED, με τον προφυλακτήρα να διαθέτει στο κατώτερο τμήμα του ένα διακριτικό διαχύτη.
Από πλευράς διαστάσεων, το μοντέλο παραγωγής πιθανότατα να διαθέτει παρόμοιο μέγεθος με το πρωτότυπο μοντέλο που παρουσίασε η VW το 2001, με μήκος 4.722 χλστ., πλάτος 1.909 χλστ., ύψος 1.904 και μεταξόνιο 3 μέτρα, με αποτέλεσμα να εισβάλει στην κατηγορία των μεγάλων πολυχρηστικών οχημάτων.
Ρετρό και πολυχρηστικό
Αν αναλογιστεί κανείς την σχεδίαση του εσωτερικού που "συνέχισε" η VW στο νέο Beetle και τη συνδυάσει με την εξωτερική εικόνα του μοντέλου που σας δείχνουμε στις κατασκοπευτικές εικόνες, τότε πιθανότατα το εσωτερικό του Microbus να διαθέτει και αυτό αρκετά ρετρό στοιχεία.
Πάντως, από πλευράς πολυχρηστικότητας, το μοντέλο αναμένεται να διαθέτει 6θέσια ή 7θέσια διάταξη καθισμάτων, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες μίας πολυμελούς οικογένειας. Την εικόνα αυτή ενισχύουν και οι πλαϊνές συρόμενες πόρτες, οι οποίες θα διευκολύνουν ακόμα περισσότερο την πρόσβαση των επιβατών στη δεύτερη και τρίτη σειρά καθισμάτων. Δεν αποκλείεται επίσης, τα καθίσματα να διαθέτουν συρόμενη ρύθμιση σε κάθε θέση ξεχωριστά, βοηθώντας στις ανάγκες φόρτωσης αλλά και τους υψηλόσωμους επιβάτες.
Η VW αναβιώνει το Microbus ενσωματώνοντας τα χαρακτηριστικά του παρελθόντος στη σύγχρονη τεχνολογία, σε ένα μοντέλο που θα είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες μίας οικογένειας με… στιλ!
Το πίσω τμήμα του VW Microbus διαθέτει μακρόστενης σχεδίασης φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και ένα διακριτικό διαχύτη στο κατώτερο τμήμα του προφυλακτήρα.
Η VW αναβιώνει το Microbus ενσωματώνοντας τα χαρακτηριστικά του παρελθόντος στη σύγχρονη τεχνολογία, σε ένα μοντέλο που θα είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες μίας οικογένειας με… στιλ!
Αυτό είναι το VW Minibus Concept που παρουσίασε η γερμανική εταιρεία πριν από μία δεκαετία στην Έκθεση Αυτοκίνητου του Ντιτρόιτ. Οι ομοιότητες που παρουσιάζει στην αισθητική του σε σχέση με το μοντέλο της κατασκοπείας μας, είναι αρκετές.
Η VW αναβιώνει το Microbus ενσωματώνοντας τα χαρακτηριστικά του παρελθόντος στη σύγχρονη τεχνολογία, σε ένα μοντέλο που θα είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες μίας οικογένειας με… στιλ!
••• Η πρώτη γενιά "Μicrobus" •••
Η πρώτη γενιά (T1) του Microbus της VW (δηλαδή η επιβατική έκδοση του Transpοrter Van), είχε την κωδική ονομασία Type 2 και διατέθηκε το 1950, ενώ η αντικατάστασή του από τη δεύτερη γενιά του μοντέλου πραγματοποιήθηκε το 1967. Το μοντέλο αυτό βασιζόταν πάνω στο VW Type 1 (Σκαραβαίος) και διέθετε αρχικά έναν επίπεδο αερόψυκτο 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο 1.131 κ.εκ., το οποίο απέδιδε 24 ίππους και ήταν τοποθετημένο στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Το 1953, το μηχανικό σύνολο αυτό αναβαθμίστηκε, διαθέτοντας χωρητικότητα 1.192 κ.εκ., με 30 ίππους, ενώ το 1959, η VW αύξησε τη σχέσης συμπίεσης του κινητήρα με αποτέλεσμα να φθάσει τους 41 ίππους. Κατά τη διάρκεια της "Επανάστασης των Λουλουδιών" και των Hippies, το όχημα αυτό έγινε σήμα κατατεθέν μίας κουλτούρας. Ένας από τους σημαντικότερους λόγους ήταν οι μεγάλοι χώροι που διέθετε, με αποτέλεσμα να μπορεί να μεταφέρει μεγάλο αριθμό ατόμων αλλά και τον εξοπλισμό τους για κατασκήνωση.
Οι TSI στο προσκήνιο
Αν και η εταιρεία δεν έχει δώσει καμία πληροφορία για τους κινητήρες, πιθανότατα κατά ένα μεγάλο ποσοστό, να δούμε και εδώ κάποια μοτέρ από τη γκάμα κινητήρων τεχνολογίας TSI της φίρμας, τον 1,2 λτ. με τους 105 ίππους, τον 1,4 λτ. με τους 122 και 150 ίππους αλλά και τον 1,8 λτ. με τους 160 ίππους, οι οποίοι μπορεί να συνδυάζονται με το 7τάχυτο αυτόματο σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, DSG. Επίσης, δεν αποκλείεται κάποια από αυτά τα μηχανικά σύνολα να συνεργάζονται με αυτόματη τετρακίνηση Haldex. Πάντως, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, θα υπάρχει και υβριδικό σύστημα κίνησης που θα διαθέτει ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση του οχήματος και βενζινοκινητήρα που θα παράγει ενέργεια η οποία θα αποθηκεύεται σε μπαταρίες
Ένα μοντέλο που γνώρισε μεγάλη εμπορική επιτυχία στα μέσα του προηγούμενου αιώνα ήταν το VW Type2 Microbus. Η ιστορία του ξεκινάει από το 1950 και με το πέρασμα των χρόνων το Microbus γίνεται σύμβολο της εποχής του σε ολόκληρη την υφήλιο. Διαχρονικά, εξελίσσεται συνεχώς φθάνοντας την πέμπτη γενιά του στις μέρες μας, όπου έχει αποκτήσει την ονομασία Caravelle ή Multivan. Βέβαια, αν και εξελίχθηκε σε όλα του τα σημεία, ακολουθώντας τα πρότυπα ασφάλειας και άνεσης των σύγχρονων αυτοκινήτων της εποχής μας, όπως είναι λογικό, στην παρούσα φάση δεν θυμίζει καθόλου αισθητικά την πρώτη του γενιά. Από την άλλη πλευρά, το νέο Beetle της VW, το Fiat 500 και το Mini Cooper, τα οποία διατηρούν τη ρετρό σχεδίασή τους δείχνουν να προτιμούνται από το αγοραστικό κοινό που αναζητά ένα ξεχωριστό όχημα για τις μετακινήσεις του. Έτσι, σύμφωνα με δηλώσεις του αρχισχεδιαστή Klaus Bischoff της VW τον περασμένο Νοέμβριο, η αναβίωση του ιστορικού Microbus που έγινε πασίγνωστο τη δεκαετία του 1950 είναι περισσότερο από πιθανή. Το μοντέλο αυτό θα βασιστεί σχεδιαστικά πάνω στο VW Microbus Concept που είδαμε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ το 2001. Το Auto Τρίτη λοιπόν, σας παρουσιάζει αποκλειστικά, κατασκοπευτικές εικόνες του νέου VW Microbus που, όπως βλέπετε, έχει σημαντικές ομοιότητες με το πρωτότυπο μοντέλου του 2001. Το αμάξωμα διαθέτει αρκετές κάθετες καμπύλες επιφάνειες, ειδικά στο εμπρόσθιο τμήμα του, με το ενιαίο τμήμα στην περιοχή κάτω από το παρμπρίζ να συμπεριλαμβάνει το ευμέγεθες λογότυπο της γερμανικής φίρμας. Στο πίσω μέρος, συναντάμε ακόμα δύο μακρόστενα φωτιστικά σώματα, τα οποία διαθέτουν λαμπτήρες τεχνολογίας LED, με τον προφυλακτήρα να διαθέτει στο κατώτερο τμήμα του ένα διακριτικό διαχύτη.
Από πλευράς διαστάσεων, το μοντέλο παραγωγής πιθανότατα να διαθέτει παρόμοιο μέγεθος με το πρωτότυπο μοντέλο που παρουσίασε η VW το 2001, με μήκος 4.722 χλστ., πλάτος 1.909 χλστ., ύψος 1.904 και μεταξόνιο 3 μέτρα, με αποτέλεσμα να εισβάλει στην κατηγορία των μεγάλων πολυχρηστικών οχημάτων.
Ρετρό και πολυχρηστικό
Αν αναλογιστεί κανείς την σχεδίαση του εσωτερικού που "συνέχισε" η VW στο νέο Beetle και τη συνδυάσει με την εξωτερική εικόνα του μοντέλου που σας δείχνουμε στις κατασκοπευτικές εικόνες, τότε πιθανότατα το εσωτερικό του Microbus να διαθέτει και αυτό αρκετά ρετρό στοιχεία.
Πάντως, από πλευράς πολυχρηστικότητας, το μοντέλο αναμένεται να διαθέτει 6θέσια ή 7θέσια διάταξη καθισμάτων, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες μίας πολυμελούς οικογένειας. Την εικόνα αυτή ενισχύουν και οι πλαϊνές συρόμενες πόρτες, οι οποίες θα διευκολύνουν ακόμα περισσότερο την πρόσβαση των επιβατών στη δεύτερη και τρίτη σειρά καθισμάτων. Δεν αποκλείεται επίσης, τα καθίσματα να διαθέτουν συρόμενη ρύθμιση σε κάθε θέση ξεχωριστά, βοηθώντας στις ανάγκες φόρτωσης αλλά και τους υψηλόσωμους επιβάτες.
Η VW αναβιώνει το Microbus ενσωματώνοντας τα χαρακτηριστικά του παρελθόντος στη σύγχρονη τεχνολογία, σε ένα μοντέλο που θα είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες μίας οικογένειας με… στιλ!
Το πίσω τμήμα του VW Microbus διαθέτει μακρόστενης σχεδίασης φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και ένα διακριτικό διαχύτη στο κατώτερο τμήμα του προφυλακτήρα.
Η VW αναβιώνει το Microbus ενσωματώνοντας τα χαρακτηριστικά του παρελθόντος στη σύγχρονη τεχνολογία, σε ένα μοντέλο που θα είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες μίας οικογένειας με… στιλ!
Αυτό είναι το VW Minibus Concept που παρουσίασε η γερμανική εταιρεία πριν από μία δεκαετία στην Έκθεση Αυτοκίνητου του Ντιτρόιτ. Οι ομοιότητες που παρουσιάζει στην αισθητική του σε σχέση με το μοντέλο της κατασκοπείας μας, είναι αρκετές.
Η VW αναβιώνει το Microbus ενσωματώνοντας τα χαρακτηριστικά του παρελθόντος στη σύγχρονη τεχνολογία, σε ένα μοντέλο που θα είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες μίας οικογένειας με… στιλ!
••• Η πρώτη γενιά "Μicrobus" •••
Η πρώτη γενιά (T1) του Microbus της VW (δηλαδή η επιβατική έκδοση του Transpοrter Van), είχε την κωδική ονομασία Type 2 και διατέθηκε το 1950, ενώ η αντικατάστασή του από τη δεύτερη γενιά του μοντέλου πραγματοποιήθηκε το 1967. Το μοντέλο αυτό βασιζόταν πάνω στο VW Type 1 (Σκαραβαίος) και διέθετε αρχικά έναν επίπεδο αερόψυκτο 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο 1.131 κ.εκ., το οποίο απέδιδε 24 ίππους και ήταν τοποθετημένο στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Το 1953, το μηχανικό σύνολο αυτό αναβαθμίστηκε, διαθέτοντας χωρητικότητα 1.192 κ.εκ., με 30 ίππους, ενώ το 1959, η VW αύξησε τη σχέσης συμπίεσης του κινητήρα με αποτέλεσμα να φθάσει τους 41 ίππους. Κατά τη διάρκεια της "Επανάστασης των Λουλουδιών" και των Hippies, το όχημα αυτό έγινε σήμα κατατεθέν μίας κουλτούρας. Ένας από τους σημαντικότερους λόγους ήταν οι μεγάλοι χώροι που διέθετε, με αποτέλεσμα να μπορεί να μεταφέρει μεγάλο αριθμό ατόμων αλλά και τον εξοπλισμό τους για κατασκήνωση.
Οι TSI στο προσκήνιο
Αν και η εταιρεία δεν έχει δώσει καμία πληροφορία για τους κινητήρες, πιθανότατα κατά ένα μεγάλο ποσοστό, να δούμε και εδώ κάποια μοτέρ από τη γκάμα κινητήρων τεχνολογίας TSI της φίρμας, τον 1,2 λτ. με τους 105 ίππους, τον 1,4 λτ. με τους 122 και 150 ίππους αλλά και τον 1,8 λτ. με τους 160 ίππους, οι οποίοι μπορεί να συνδυάζονται με το 7τάχυτο αυτόματο σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, DSG. Επίσης, δεν αποκλείεται κάποια από αυτά τα μηχανικά σύνολα να συνεργάζονται με αυτόματη τετρακίνηση Haldex. Πάντως, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, θα υπάρχει και υβριδικό σύστημα κίνησης που θα διαθέτει ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση του οχήματος και βενζινοκινητήρα που θα παράγει ενέργεια η οποία θα αποθηκεύεται σε μπαταρίες