https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJvaEY_xA9P4w0pNB4u5WjtbGLfKIv0q4VkXF1P3D3Z-L6z5RpOPg2k5XzZ4SW8aXYLTtz9rqwMWUqHMp2kOtrIZvazEt6GU_LEVqRI6bYPLCHJQvQuqv4RNRpbogTvDZFXkwOvP0NtRs/s246/The_biggest_Greek_flag_in_the_World_720p_-Segment_.gif

Tuesday, February 01, 2011

"Κιτρίνισε" η Ducati

Στη Μαντόνα ντι Καμπίλιο έγιναν τα αποκαλυπτήρια της Desmosedici GP11. Δείτε την... παρέμβαση του Βαλεντίνο Ρόσι στην "κόκκινη" μοτοσικλέτα (photos+videos)
Οι παραδοσιακοί Ducatisti ίσως να έχουν πρόβλημα με τη μοτοσικλέτα του Βαλεντίνο Ρόσι. Ο συνεργάτης του "γιατρού" Άλντο Ντρούντι του έδωσε και κατάλαβε.



Η GP11, τα αποκαλυπτήρια της οποίας έγιναν στο χειμερινό θέρετρο, Μαντόνα ντι Καμπίλιο δεν διαθέτει πολλές... χρωματικές ομοιότητες με τη GP 10.
 



"Το κόκκινο με αγχώνει", είχε πει πριν από λίγους μήνες ο Ρόσι και οι νέοι εργοδότες του, του έκαναν το χατίρι και τον άφησαν να κάνει τα δικά του. Η GP11 εκτός από το... πορτοκαλοκκόκινο χρώμα και το άσπρο, διαθέτει κίτρινες πινελιές για τον Ρόσι και μαύρες για τον Χέιντεν.

Θετικές εντυπώσεις απέσπασε η μοτοσικλέτα του Αμερικάνου αναβάτη, ενώ ακόμα και οι φαν του Ρόσι έκαναν λόγο για "άσχημη" επιλογή.



Στα πιο σημαντικά θέματα τώρα, η GP11 διαθέτει καινούργιο κινητήρα, νέο πλαίσιο, ενώ αναμένεται και το καινούργιο πιρούνι της Ohlins.

Ο Φίλιππο Πρετσιόζι ανέλυσε "η GP11 που θα δείτε σήμερα θα σας αρέσει πολύ, γιατί στο design έβαλε το χέρι του και ο Άλντο Ντρούντιi. Οι εσωτερικές αλλαγές σε αυτό το αρχικό στάδιο είναι η πιο επίπεδη καμπύλη ροπής, το πλαίσιο με νέες τιμές ακαμψίας και ευκαμψίας, ένα νέο πιρούνι της Ohlins. Επίσης νέα είναι η αεροδυναμική, με μειωμένη αντίσταση στον αέρα για καλύτερη τελική, αλλά και μειωμένο ανασήκωμα του μπροστινού μέρους".



Δεν έχει ολοκληρωθεί η... δουλειά στα ηλεκτρονικά. Αυτή θα γίνει σε δοκιμές στη Χερέθ με στόχο όλα να βρίσκονται στη θέση τους στις δοκιμές του Φεβρουαρίου στην πίστα Σεπάνγκ.